Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ulf W skrev:Man kopplar den till datorn och flashar den med "rena" filer.
Evil M skrev:Tippar på att om man har en operatörslåst tele och man låser upp den själv tror jag garantierna ryker. Min k700i får jag inte låsa upp förens efter 12månader.
Ulf W skrev:http://www.faceoffmobiles.com/cat--SonyEricsson-Remote-Unlocking--seremote
Och det går inte med en orginal USB-kabel, det måste vara en seriell servicekabel.
Starstriker skrev:Det GÅR att låsa upp sin operatörslåsta mobil. Det går dessutom att plocka bort alla fula menyer. Iochmed sonys nya tjänst där man själv kan uppdatera mjukvaran via nätet så är det många hemmapulare som experimenterat en del.
På mobile9.com finns en hel del intressant läsning om man vill "koda om" sin k700.
/K
Ulf W skrev:Ericssons Update Service dödade min K700 igår kväll, fick error efter 92%. Nu blinkar den bara om man försöker starta den, och kör man Recovery så kommer den ändå bara till 92% och sen error igen.
Det var sista gången jag körde den.
Skulle försöka vara lite seriös och köra "orginal" uppdateringen, hade jag kört Totalserver ist hade jag haft en fungerande telefon nu.![]()
BillS skrev:Gör om, gör rätt..
Kör du EMMA?
Om du gör det så i med ett nytt batteri bara och kör igen, vill den inte känna igen luren så har jag för mig att man kunde välja mjukvara manuellt och sen trycka i batteriet efter man tryckt start. Då ska den starta igen![]()
BillS skrev:Bor du i stockholm eller?
BillS skrev:Japp
bara att flasha på nytt.. Prova om du inte kan dra igång en flash i multiservern då?
TERMINATOR skrev:kan någon låsa upp min Siemens MC 60, eller går det med koder
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden