spinnanders
Ny medlem
Men hur gör du om du ska ta en tur med bilen nån dag???? Låser du fast mcn i någons annan bil då???? Bara undrar
undefined
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
spinnanders skrev:Men hur gör du om du ska ta en tur med bilen nån dag???? Låser du fast mcn i någons annan bil då???? Bara undrarundefined
Desto lättare för dom att slänga in hojen i en skåpbil.BMW R90s skrev:Vid långtidsparkering, varför inte plocka bort bakhjulet?
Då får de bära skrotet från p-platsen.
fox9racing skrev:Desto lättare för dom att slänga in hojen i en skåpbil.
Finns kättingar vid hamnenzilog skrev:Var hittar du en abus-kätting som är lång nog? deras längsta (170cm) mätte inte 170cm på något ställe sist jag kollade..

Jag gjöt fast ett par klass3 kättingar i plattan när vi byggde nytt garage. Den väger drygt 20ton. Haha..lars m1000r skrev:lät en kompis som jobbar på betong fabrik gjuta en vägsugga ....av model snäcka ...väger dryga 200kg ....en standard abus kedja räcker precis igenom den och runt framfälgen .... minns inte om den var 140cm eller 170cm ...
Racercukel skrev:<znipp> ...ska jag ställa Motorcykeln framför bilen och sen ska jag låsa fast den med 2st kedjor från varje hjul i drivaxeln på bilen.</znipp>
Petteri skrev:Och sen finns det något som heter halvförsäkring och har man då två godkända lås så kan man nog sova gott om nätterna.![]()
Blir ju iaf inte svårare, några gram lättareLånga farbron skrev:Hur skulle det bli lättare för dom ?
fox9racing skrev:Blir ju iaf inte svårare, några gram lättareoch så kan dom ju ta ett bra tag i svingen då.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |