abethebabe
hungarianstallion
- Gick med
- 15 Jan 2006
- Hoj
- GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Går i saabköpartankar och hittat några intressanta bilar på blocket! Tycker man får grymt mkt bil för pengarna och jag har ett par intressanta på g! Den jag fnular mest på är en fullutrustad 9-5 2,3 -07:a, fullservad hos auktoriserad verkstad och har rullat 18000 mil. Finns lite märken men inget som inte går att fixa.
Det jag undrar är om jag bör vara orolig, tycker själv att 18000 mil är lite i längsta laget men bilen är som sagt fullservad men framför allt är den servad i tid och enligt boken! Tanken är att ge sig ut på bilsemester i europa till sommaren så det kan säkert bli en 5-600 mil och jag vill inte sitta å köra en bil med ständig oro närvarande att ngt kan haverera typ.
Bör jag vara orolig eller är det bara att tuta å köra trots milen?
Så, vad säger den samlade saabpanelen?
Skäggot samt offtopic-kommentarer undanbedes vänligen men bestämt i denna tråd!
Det jag undrar är om jag bör vara orolig, tycker själv att 18000 mil är lite i längsta laget men bilen är som sagt fullservad men framför allt är den servad i tid och enligt boken! Tanken är att ge sig ut på bilsemester i europa till sommaren så det kan säkert bli en 5-600 mil och jag vill inte sitta å köra en bil med ständig oro närvarande att ngt kan haverera typ.
Bör jag vara orolig eller är det bara att tuta å köra trots milen?
Så, vad säger den samlade saabpanelen?
Skäggot samt offtopic-kommentarer undanbedes vänligen men bestämt i denna tråd!
Last edited: