Långhåriga drägg!

Klipp till en tunn hockeyfrilla, om det är tunnt så kan det ju inte bli trasslig :tummenupp :hihi

Min polare var ett långhårigt drägg förut.Efter våra långturer såg håret ut som ett råttbo.Efter nåt år av trakasserier så valde han att låta mig frigöra han från äckelhåret.Han blev en ny människa,nu är han sambo och kör Harley.

twinner skrev:
Min polare var ett långhårigt drägg förut.Efter våra långturer såg håret ut som ett råttbo.Efter nåt år av trakasserier så valde han att låta mig frigöra han från äckelhåret.Han blev en ny människa,nu är han sambo och kör Harley.

Du ser, det går åt helvete om man klipper sig! :tungan

imaster skrev:
Ja, då även jag... Hur i hela världen gör ni med håret när ni kör egentligen? Jag har bara skitit i det mest men fick se en bild på mig själv och det ser otroligt Custom ut att köra med hästsvansen utstickande.
Såg en tjej som på nåt fnurligt sätt pillat upp allt hår inuti hjälmen, vet inte om jag skulle klara det men dra vad snygg hon var när hon skakade ut håret ur hjälmen... :hihi

Så, hur ska man göra..? Ska man stoppa det innanför skinnstället kanske eller rent av bara skita i det..? Usch vilka komplicerade frågor man kommer på när man ser sig själv på bild... :3freak
Jaha.. Själv har jag problem med mitt pubeshår!! Ska jag fläta samman det med näshåret, eller vira det runt låret??
Kanske ska du kolla i veckorevyn eller fråga din mamma..

wannagofast skrev:
Jaha.. Själv har jag problem med mitt pubeshår!! Ska jag fläta samman det med näshåret, eller vira det runt låret??
Kanske ska du kolla i veckorevyn eller fråga din mamma..

:rofl :rofl :rofl
haha fyfan lmao, "veckorevyn" hahahahaha. :Bugar Jag skulle skriva göra ett likadant inlägg om det inte vore för att jag skulle bli bannad direkt....

Nyheter
Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret