Långhåriga drägg!

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Ja, då även jag... Hur i hela världen gör ni med håret när ni kör egentligen? Jag har bara skitit i det mest men fick se en bild på mig själv och det ser otroligt Custom ut att köra med hästsvansen utstickande.
Såg en tjej som på nåt fnurligt sätt pillat upp allt hår inuti hjälmen, vet inte om jag skulle klara det men dra vad snygg hon var när hon skakade ut håret ur hjälmen... :hihi

Så, hur ska man göra..? Ska man stoppa det innanför skinnstället kanske eller rent av bara skita i det..? Usch vilka komplicerade frågor man kommer på när man ser sig själv på bild... :3freak

Hår som sticker ut är :ajjabajja Det blir tidernas ryamatta efter några mil i "inspirerat" tempo :huvet
Jag sätter upp det i hästsvans, och sen en till snodd nästan längst ut på håret, sen pular jag ner det innanför stället! Funkar klockrent! :tummenupp

Att klippa av sig håret är INTE ett alternativ! :hihi

Last edited:
Hoztic skrev:
Hår som sticker ut är :ajjabajja Det blir tidernas ryamatta efter några mil i "inspirerat" tempo :huvet
Jag sätter upp det i hästsvans, och sen en till snodd nästan längst ut på håret, sen pular jag ner det innanför stället! Funkar klockrent! :tummenupp
Muskelknuttar ska åka båge, bära hästsvans och jobba som vakt i nån dörr...iq kan räkna upp till hundra, iq kaaan om ni ser :rolleyes:

Hoztic skrev:
Är det nån som är avis för att tinningarna har börjat bli alldeles för stora? :D :7peta

Ha ha ha en polare har en så jävla bra ide... ska sluta raka pungen så den blir riktigt hårig sen är det bara att offra den och dra som en badluva över hjässan, vips har man ett läckert hårsvall... :)

/Fredde

Bland tjejer och HD-åkare (jo jag umgås med bägge sorterna) används något som ser ut som en tub med knäppning på, som man knäpper ihop överr hästsvansen.

Jag gick vilse i stockholm och hamnade i en HD-butik där dom sålde dylika tingestar med mer eller mindre nitar på, och mer eller mindre dödsmetalliga motiv på...

stoppa det i en liten lång strumpa eller benvärmare eller nått...

annars e ju krympslang ett bra alternativ kanske :hihi

freddexwing skrev:
Ha ha ha en polare har en så jävla bra ide... ska sluta raka pungen så den blir riktigt hårig sen är det bara att offra den och dra som en badluva över hjässan, vips har man ett läckert hårsvall... :)

/Fredde

Haha, ja, den som vill vara fin får lida pin! :) Eller som "nån" sa, bra sex gör ont :hihi :yoparty

imaster skrev:
..fick se en bild på mig själv och det ser otroligt Custom ut att köra med hästsvansen utstickande. .

Bildbevis tack! :nicka

Klipp av skiten o skaffa dig en hjelmfrilla (7 millimeters golfbolls-modell) som en redi rejsputte. :fakta

Brewdarna har inte diggat hästsvans sen Axl Rose...

axl02.jpg

Annars kanske hårnät kan va nått? :crash

Last edited:
Jag gör som Hoztic, hästsvans med en snodd i varje ände, funkar bra för mig. Det var ingen bra idé att köra med blött utsläppt hår, trodde jag skulle få klippa mig.

imaster skrev:
Ja, då även jag... Hur i hela världen gör ni med håret när ni kör egentligen? Jag har bara skitit i det mest men fick se en bild på mig själv och det ser otroligt Custom ut att köra med hästsvansen utstickande.
Såg en tjej som på nåt fnurligt sätt pillat upp allt hår inuti hjälmen, vet inte om jag skulle klara det men dra vad snygg hon var när hon skakade ut håret ur hjälmen... :hihi

Så, hur ska man göra..? Ska man stoppa det innanför skinnstället kanske eller rent av bara skita i det..? Usch vilka komplicerade frågor man kommer på när man ser sig själv på bild... :3freak

Suck!

hila13 skrev:
Kan bara prata för mig själv. Har så mycket hår så jag skulle inte få på mig hjälmen om jag stoppade in allt (ner till rumpenstumpen :arsele )
Men jag gör typ som Hoztic , snodd upptill och flätar o sen snodd nertill :)
Funkar bra...

Kör man utan snoddar så får man ju gratis dreads... tänk vad pengar man sparar och man slipper borsta håret :yoparty

Nyheter
Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret