Lång död orm...

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Fifan. Har ni sett denna? Ormen är fan GIGANTISK!

[YOUTUBE-ID]Uqg3Pg2M9WU&hl=sv&fs=1[/YOUTUBE-ID]

Jag är så långsam, så jag hann liksom inte reagera. :gnissla

Men tredje gången jag såg den, då jävlar hoppade jag till! :skrämd

Last edited:
Din JÄVEL! Nu är det juice (som jag haft i munnen) över hela mitt tangentbord!!! :mad:
Fiiifaaaan va äcklig :P

hahah roligt o läsa era reaktioner. :)

Det är rätt intressant att man reagerar som man gör. Vissa bajsar tydligen på sig, andra spottar rakt ut eller skriker. Det ligger i människans natur att avvakta när man möter en orm eller spindel då dessa nästan alltid är giftiga.

Det fungerar tydligen även om man sitter tryggt hemma och stirrar på en plastig skärm som visar upp en orm som även påstås vara död men sen hugger den. Man är programmerad att vara rädd så att man skärper till sig. Rädsla är mycket användbart för att ta sig framåt i livet.
Tyvärr styr det oftast de flesta personerna till att göra tragiska val för det är ju bra att vara trygg och går man utanför ramarna så säger reptilhjärnan ifrån(rädslan) att nu får du vakna och gå tillbaks till grottan....

God natt ja :D

Va ren tur att jag lyckades hålla kaffet i munnen.. Fy fan va skraj jag vart :skrämd

haha, ja då var man vaken då. :)

Jag trodde att det skulle hoppa upp en sån där äcklig gubbe som skriker efter ett tag (orm, orm, orm, orm, orm, orm, orm, orm, WAAAAAAH!), så jag var lite beredd på ungefär vad som skulle hända... Men blev fan rädd ändå:skrämd

Edit: Vafan, kollade bettskenas tråd om romantiska solnedgångar nu och där var det en skrikgubbe:huvet

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D