Låna verktyg

e det en såndär man har till att vrida kuggringarna med på bakdämparen???
Bara undrar vad det e med andra ord..

Stortryne skrev:
2165472 Jomenvisst! Den beskrivs som "pin-wrench" i manualerna, någon som vet vad det heter på svenska? :va

Haknyckel. Tyvärr bor jag lite långt bort för närvarande, annars hade du fått låna mina.

Stortryne skrev:
2165343 Hallå eller!

Jag skulle behöva låna en "pin-wrench" till att justera förspänningen på bakfjädern med. Är det någon i trakten som skulle kunna avvara en sådan en stund?

Jag har en sådan men jag kan inte låna ut den, utan du får komma förbi här å fixa det.

Archive%5CProduct_images%5C27%5CLarge%5C27-009_l.jpg

Problemet med Biltemas är att den är sladdrig och inte passar i alla skåror på ringen ,vilket gör att man lätt gör märken och att den fastnar.

Långa farbron skrev:
2169431Problemet med Biltemas är att den är sladdrig och inte passar i alla skåror på ringen ,vilket gör att man lätt gör märken och att den fastnar.
Är inte alla skårorna lika stora? Jag antar att de i a.f. borde vara det :va
Var hittar man bättre?

Yamaha farfar skrev:
2166342 Jag har en sådan men jag kan inte låna ut den, utan du får komma förbi här å fixa det.
Tack för erbjudandet, men jag tror att det kommer att behövas lie skruva-känna-justera-känna lite till-skruva igen... Så om de är så billiga som det låter här så är det ju lika bra å skaffa en egen.

Stortryne skrev:
2172170 Är inte alla skårorna lika stora? Jag antar att de i a.f. borde vara det :va
Var hittar man bättre?

Tack för erbjudandet, men jag tror att det kommer att behövas lie skruva-känna-justera-känna lite till-skruva igen... Så om de är så billiga som det låter här så är det ju lika bra å skaffa en egen.

Flummigt skrivet av mig,jag menar att nycklen inte stämmer överens med hacken på alla hojar.

På min kilade den fast sig och gjorde märken.

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage