Låna verktyg

e det en såndär man har till att vrida kuggringarna med på bakdämparen???
Bara undrar vad det e med andra ord..

Stortryne skrev:
2165472 Jomenvisst! Den beskrivs som "pin-wrench" i manualerna, någon som vet vad det heter på svenska? :va

Haknyckel. Tyvärr bor jag lite långt bort för närvarande, annars hade du fått låna mina.

Stortryne skrev:
2165343 Hallå eller!

Jag skulle behöva låna en "pin-wrench" till att justera förspänningen på bakfjädern med. Är det någon i trakten som skulle kunna avvara en sådan en stund?

Jag har en sådan men jag kan inte låna ut den, utan du får komma förbi här å fixa det.

Archive%5CProduct_images%5C27%5CLarge%5C27-009_l.jpg

Problemet med Biltemas är att den är sladdrig och inte passar i alla skåror på ringen ,vilket gör att man lätt gör märken och att den fastnar.

Långa farbron skrev:
2169431Problemet med Biltemas är att den är sladdrig och inte passar i alla skåror på ringen ,vilket gör att man lätt gör märken och att den fastnar.
Är inte alla skårorna lika stora? Jag antar att de i a.f. borde vara det :va
Var hittar man bättre?

Yamaha farfar skrev:
2166342 Jag har en sådan men jag kan inte låna ut den, utan du får komma förbi här å fixa det.
Tack för erbjudandet, men jag tror att det kommer att behövas lie skruva-känna-justera-känna lite till-skruva igen... Så om de är så billiga som det låter här så är det ju lika bra å skaffa en egen.

Stortryne skrev:
2172170 Är inte alla skårorna lika stora? Jag antar att de i a.f. borde vara det :va
Var hittar man bättre?

Tack för erbjudandet, men jag tror att det kommer att behövas lie skruva-känna-justera-känna lite till-skruva igen... Så om de är så billiga som det låter här så är det ju lika bra å skaffa en egen.

Flummigt skrivet av mig,jag menar att nycklen inte stämmer överens med hacken på alla hojar.

På min kilade den fast sig och gjorde märken.

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna