lågkonjukturen har kommit till mig :(

scaryracing

www.scaryracing.com
Gick med
6 May 2005
Hoj
vtr sp2 o en kawa zx6r:=)
ngn som drabbats av detta fenomen än?

ja har själv ett extraknäck som bringade in ca 80t förra året som gick helt oavbrutet till min lilla hobbie som e att köra bana. Nu fick man reda på idag att det skall dras ner på mitt jobb också pga för lite i reklamintäkter o då står mitt extraknäck i fara o då min "lilla" satsning osså i gugning. Företaget kollar på att omstrukturera hela kittet o då ligger ja risigt till tyvärr. Trodde det inte skulle drabba mig alls :huvet ngn annan i bott-gänget som e i samma fara :confused:

mvh som vanligt ängslig

inte i bottgänget men ja e en av alla glada volvo arbetare som fick gå. Där rök r1000 sesongen å även ERF sesongen.:(

Snackas om att min Tjänst här ombord ska dras in lr Ersättas av en Fipippinare som jobbar för halva lönen :mad:

Så får se vad som händer det närmaste men jag har tur för det finns andra båtar och det är brist på just matroser/båsar

skitet med mitt jobb är ju att jag missar Halva säsongen hur jag än vänder och vrider på det

Extraknäck, å bonusar, ni har det bra ni. Min arbetsgivare gick i konken i somras och det har ju inte direkt blivit lättare att få ett jobb sen dess. Konkurensen är stenhård och det verkar vimnla av högutbildade 35-40 åriga spolingar med nästan samma erfarenhet som en gubbe. Sökta jobb är tresiffrigt, tappat räkningen på antal intervjuer men 8 pallplatser ( fick ett jobb i September men det drogs in innan jag han börja när varselvågorna rullade in) hittils. I denna sport räknas tyvärr inte pallplatser eller poäng. Det är bara seger som ger nåt och ingen sådan hittils.:huvet

ups, det var inte bara jag. Ja detta e bull o min huvudarbetsgivare som ja har nu har anställningsstopp o de 80 butiker vi har i landet går 3plus :confused: ser väll inte så bra ut iheller när våra lager e i princip helt tomma o vi skall höja alla priser med ca 30% ....... hoppas det löser sig för alla i tråden så vi kan hålla racingen igång :yoparty

Extraknäck, å bonusar, ni har det bra ni. Min arbetsgivare gick i konken i somras och det har ju inte direkt blivit lättare att få ett jobb sen dess. Konkurensen är stenhård och det verkar vimnla av högutbildade 35-40 åriga spolingar med nästan samma erfarenhet som en gubbe. Sökta jobb är tresiffrigt, tappat räkningen på antal intervjuer men 8 pallplatser ( fick ett jobb i September men det drogs in innan jag han börja när varselvågorna rullade in) hittils. I denna sport räknas tyvärr inte pallplatser eller poäng. Det är bara seger som ger nåt och ingen sådan hittils.:huvet

Helv.. Micke, kanskje vi skal starte gamlegubbers racingshop! Må jo være penger i prostatabind i carbon, krykker i magnesium osvosv:yoparty

Snackas om att min Tjänst här ombord ska dras in lr Ersättas av en Fipippinare som jobbar för halva lönen :mad:

Så får se vad som händer det närmaste men jag har tur för det finns andra båtar och det är brist på just matroser/båsar

skitet med mitt jobb är ju att jag missar Halva säsongen hur jag än vänder och vrider på det

Jag behöver ev. en matros snart. En av gamlingarna går i pension snart och vi har redan kvoten på 50% Tap, så han ska ersättas med en svensk.

Lågkonjukturen gav mig en pungspark igår :huvet
Nu hänger racingen löst igen!!

Was!!! :( Va fasen, igår va man glad att man skulle få se dig i BoTT igen....

Nu får det fasen vända så vi kan hålla på med det vi älskar....

Ja, det är förjävligt. speciellt när man lämnar en flotte för ett skepp och skeppet sen sjunker :huvet

men, show must go on som nån sa nån gång :)

Ja, det är förjävligt. speciellt när man lämnar en flotte för ett skepp och skeppet sen sjunker :huvet

men, show must go on som nån sa nån gång :)

Så lätt blir vi nog inte av med dig tror jag. Du står nog på gridden när det är dags. Det brukar du göra!!

Själv så drabbar konjunkturen även oss bilhandlare. Det blev inget extra tillskott därifrån förra säsongen och lär inte bli så i år heller.

Man får försöka köra lite på tidigare besparingar men det känns inte så kul.

Tips från coachen : lyssna inte på alla som tuggar lågkonjuktur. Fortsätt som inget har hänt och ställ upp på gridden. På så sätt bidra du till att vända konjukturen.

axeloperation

gjorde en axeloperation igår- 1-2 månader sjukskriven o får då inte belasta axeln alls :mad: tröööööttsamt

gjorde en axeloperation igår- 1-2 månader sjukskriven o får då inte belasta axeln alls :mad: tröööööttsamt

Hva er problemet:va 1 til 2, blir knapt 1 og da er du jo klar til A.torp:tummenupp Skal selv operere ryggen neste fredag og hånden den 16. april - fikk beskjed om 6 ukers hvile etter begge - da rekker jeg akkurat 1. NM-runde, uten å ha testa nysykkelen i det hele tatt:yoparty

ja men hon sa att mellan 1 o 2 månader så fick man inte belasta den alls men det kommer ja nog o skita i.... e det pga vurpor som du skall operara ryggen o handen?
Hva er problemet:va 1 til 2, blir knapt 1 og da er du jo klar til A.torp:tummenupp Skal selv operere ryggen neste fredag og hånden den 16. april - fikk beskjed om 6 ukers hvile etter begge - da rekker jeg akkurat 1. NM-runde, uten å ha testa nysykkelen i det hele tatt:yoparty

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph