Oldman
Guest
Hmmmm!!
Jag kör min sambo 01 600R på alla växlar och rycker upp den på 2ans växel stående på fotpinnarna och kör i långa kurvor utan problem.
Med andra ord det handlar bara om träning och åter träning och man behöver inte dreva om varken fram eller bak.
Lycka till och kör försiktigt mvh Oldman
Hehe!!! Har man en gång lärt sig att slanga på bakhjulet så kan man köra stort sett vilken hoj som helst med orginaldrevning! Jag kör min 1000r på alla växlar och rycker upp den på 3an växel i 170.ozeo skrev:nåt jag tycker verka fördjävligt roligt är att så många säger att dom gasar upp den på 2 eller 3an el likn mens vissa får precis upp den på 1an...o då kan de ofta vara likadana hojar med ungefär samma grejer gjort åt dom..
hur kommer de sig?
finns de allt för många amatörer där ute eller ljuger vissa?
hade de bara vart o gasa upp en hoj kan ju vem som helst göra det. de e ju bara o vrida på.
jag själv har aldrig kommt upp på 2an på varken min cbr600 eller mn förra tl1000s o den va bänkad o i toppskick helsystem pc o kn...ändå säger folk att tl1000 är en wheelimaskin..
min xr kommer jag lätt upp på 2an helt orginal men det säger ju nästan sig själv.
Jag kör min sambo 01 600R på alla växlar och rycker upp den på 2ans växel stående på fotpinnarna och kör i långa kurvor utan problem.
Med andra ord det handlar bara om träning och åter träning och man behöver inte dreva om varken fram eller bak.
Lycka till och kör försiktigt mvh Oldman