Vi var en lite tapper skara som träffades... så vi hoppade över bastun efter... hade kanske blivit liiite väl intimt...
Så nu har jag sjukt mkt saft, bullar, chips över! Om inte jag kommer i stället nästa vecka så kommer jag lacka på er som inte kom...
Men vi får se, kommer nog fixa ihop något senare... kanske en helg? T.ex. en ordentlig runda sen förfest o utgång...??
Tack ni som kom! Det är en del till som väntar på att få ihop hojarna, så nästa gång lär vi bli fler!
/Rejser
Så nu har jag sjukt mkt saft, bullar, chips över! Om inte jag kommer i stället nästa vecka så kommer jag lacka på er som inte kom...
Men vi får se, kommer nog fixa ihop något senare... kanske en helg? T.ex. en ordentlig runda sen förfest o utgång...??
Tack ni som kom! Det är en del till som väntar på att få ihop hojarna, så nästa gång lär vi bli fler!
/Rejser
Men jag får skylla mig själv, jag har känn till läckaget ett tag men tidigare har det bara varit enstaka droppar (och endast när den varit riktigt varm) så jag inväntade nästa oljebyte (~100-200 mil). Vid mötet vid kårhuset hade den inte läckt en droppe men då var den ju kall (man ser för att olja samlas upp av fartvinden och "släpps ner" när hojen stått någon minut)
)

på motorvägen så avböjer jag nog med motard.