Rikard Thunderace skrev:Jag har min påställd året runt, så är vädret ok så tar jag gärna en tur. Var ute senast igår och körde ett par timmar inne i Malmö.
Mycket prat lite hockey, köra inne i Malmö kan du lika gärna göra på velocopeden
/C (e99cwi)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rikard Thunderace skrev:Jag har min påställd året runt, så är vädret ok så tar jag gärna en tur. Var ute senast igår och körde ett par timmar inne i Malmö.
RacerX skrev:...
Läser nu:
1. RacerX (B)
2. Rikard Thunderace
3. lotuz (EC2..)
4. Chris Ash (V)
5. Barre
6. Henrik Nordgren (M) (fast han vet nog inte om det själv än...)
7. HiXz (E)
Wannabe's
1. rookie
2. Maverick_ou812
3. Nexor
4. pjohan
5.
...
Vafan...! Är jag bara wannabe?!RacerX skrev:För att styra upp det, tänkte jag göra en lista där de som är intresserade kan skriva upp sig: (kopiera och lägg till...)![]()
Läser nu:
1. RacerX (B)
2. Rikard Thunderace
3. lotuz (M)
4. Chris Ash (V)
5. Barre
7.
Wannabe's
1. rookie
2. Maverick_ou812
3. Nexor
4. pjohan
5.
Sen är det en del till på forumet som jag "pratat med" el bara sett i deras signaturer att de läser här... Skriv upp er! Inget är bindande på något vis, vill bara dra ihop ett gäng folk som vill köra mc!![]()
HiXz skrev:Enligt den här listan så borde vi leda på elektro... märkligt, brukar inte se så många sporthojar där... iofs kanske det inte är så många som tar hojen till skolan. Det går snabbare att cykla, men det är ju å andra sidan både tråkigt och jobbigt...
Men det är nog många som går och gömmer sig... T.ex. har jag aldrig sett din GSXR

RacerX skrev:Läser nu:
1. RacerX (B)
2. Rikard Thunderace
3. lotuz (EC2)
4. Chris Ash (V)
5. Barre
7. HiXz (E)
8. Javulen (E) eller?
9.
Hehe, där har jag varit suppleant! 2000-2001 ungefär... Något för intresseklubben kanske? Jaja...RacerX skrev:På LTH finns det en "mc-klubb" som heter Pålsjö Ändrar
lahi skrev:Hehe, där har jag varit suppleant! 2000-2001 ungefär... Något för intresseklubben kanske? Jaja...![]()
RacerX skrev:Kul att du oxå vill vara med! Men det brukar väl stå en DukeII, en R1:a och en gammal Yamaha utanför elektro om jag inte helt har halucinerat, så du är nog inte ensam...Men det är nog många som går och gömmer sig... T.ex. har jag aldrig sett din GSXR
![]()
Men vi får bättra på det framåt våren!!![]()
röra på sig?rookie skrev:Då kanske du var med när de stygga helvetes änglarna påpekade att ni nog inte borde heta Pålsjö ÄNGLAR längre...hehehe![]()
pjohan skrev:Tror det var tidigare.
Annat "kul" var när HD hyrde (teknolog)-kårhuset under falskt namn samtidigt som västbeklädda påsjöänglar skulle ha fest på punchverandan ...
/e93jp, examen 98, efter det väntade livets hårda skola.
rookie skrev:Hehe har hört om det oxå....hojjar som burnade inne i kårhuset?![]()
pjohan skrev:Tror det var tidigare.
Annat "kul" var när HA hyrde (teknolog)-kårhuset under falskt namn samtidigt som västbeklädda påsjöänglar skulle ha fest på punchverandan ...

...med hojarna inblandade på något vis...
Kan alltid vara bra att träna "bench-racing" i bastun inför säsongen! 
RacerX skrev:jag har för mig att episoden då de ändrade namn från Änglar till Ändrar hängde ihop med HA insidenten på kårhuset...![]()
![]()
Hehe, blir vi bara insläppta till bastun så är jag på!RacerX skrev:Men det känns som de här historierna har några år på nacken, så det kanske är dags för nya fester som spårar ur...med hojarna inblandade på något vis...
![]()
Kan alltid vara bra att träna "bench-racing" i bastun inför säsongen!
![]()
Hehe, nä, de ändrade namn tidigare! Jag blev suppleant några månader efter att jag började i klubben (hösten 2000) och namnändringen ägde rum något/några år tidigare enligt resten av folket i styrelsen. Burnouter har jag nog hört talas omrookie skrev:Då kanske du var med när de stygga helvetes änglarna påpekade att ni nog inte borde heta Pålsjö ÄNGLAR längre...hehehe![]()

Det är lite skillnad i slitage på en rejsig Kawa o en touringhonda...Maverick_ou812 skrev:(Annat är det väl med Kawasaki eller vad säger pjohan?)

CorbenDallas skrev:Det är lite skillnad i slitage på en rejsig Kawa o en touringhonda...![]()
Ahhhhh.... Det räcker med touringhynda till att börja med för mig. Det säkra före det osäkra vet du!CorbenDallas skrev:Det är lite skillnad i slitage på en rejsig Kawa o en touringhonda...![]()

|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |