Läs!

ekenz

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2006
Hoj
ingen för tillfället
Nu är det bara en timme kvar tills jag ska fara och köpa min rs125 vad tycker ni? ska jag köpa eller inte?

ekenz skrev:
2402067 Nu är det bara en timme kvar tills jag ska fara och köpa min rs125 vad tycker ni? ska jag köpa eller inte?

om du inte har bestämmt dig än tycker jag att du först ska kolla på den coh sen gå hem och sova på saken..det hanslar ju endå om rätt mkt pengar antar jag..vi kan inte säga till dig att köpa en om Du inte tycker att den är skön att sitta på, är i bra skick osv..

Jag ville bara veta vad ni tyckte ang rs 125. Jag har bestämt mej för att köpa den och tycker ni att det är vettigt?

ekenz skrev:
2402075 Jag ville bara veta vad ni tyckte ang rs 125. Jag har bestämt mej för att köpa den och tycker ni att det är vettigt?
Om du redan bestämmt dig för att köpa den är det ju skit samma vad vi tycker.

Loy skrev:
2402129 Om du redan bestämmt dig för att köpa den är det ju skit samma vad vi tycker.
precis då spelarde ju ingen roll:va
men annars så fattar jag inte vad du menar det kan ju skilja ganska mycket frå rs till rs så hur ska jag kunna veta om den du kollat på är ett fint exemplar!?

Hejsan, jag har köpt rsen och det första vi gjorde var att börja kolla strypningarna och om det är någon som kan det mesta om strypningarna kan dom skriva till mej. gustavuzz@hotmail.com, sitter ganska ofta på messenger.

Last edited:
ekenz skrev:
2403712 Hejsan, jag har köpt rsen och det första vi gjorde var att börja kolla strypningarna och om det är någon som kan det mesta om strypningarna kan dom skriva till mej. gustavuzz@hotmail.com, sitter ganska ofta på messenger.

Men sen efter det så skar den?:confused:

:D

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN