Läs och begrunda pågar!!!!

Den däriiiiinga liiistaan är iiiiiiiintee rätt!!!
Får väl trösta mig med att jag är en norrlänning som har flyttat till Örebro men det var länge sen så det hörs tyvärr inte! :(

Skånska är, enligt mig, det mest oatraktiva som finns. Jag ser hellre att kvinnan har hår på ryggen och vårtor i underlivet än att hon pratar skånska.

Oftast har de, tyvärr, rejäla problem att hålla käften också de där hobbydanskarna.

Fyfan. :mad:

Du är bara sur för att vi kåtar upp stockholmsbrudarna mer än vad du lyckas med.:krama

En jävligt intressant fråga är vart folk tillfrågades... är det i skåne så förstår jag det.

Den däriiiiinga liiistaan är iiiiiiiintee rätt!!!
Får väl trösta mig med att jag är en norrlänning som har flyttat till Örebro men det var länge sen så det hörs tyvärr inte! :(

Du får trösta dig med att tjejerna tycker att killar från Öööreeebrooo är dom bästa älskarna för: Deeeet gåååår aaaaaaaaldrriiig.......

På någon dejtsite på nätet, dvs förmodligen mest hopplösa singlar från skåne som aldrig träffar någon pga sin vidriga dialekt ;)
Måste vara så!

Att stockholmska kommer så långt ner berror helt enkelt på att de blivigt nekade så många gånger då vi inte tänder på ett stön som får tankarna att gå till tidelag..

Men alla vi pratar lika:
250px-Sverigekarta-Landsdelar_Norrland.svg.png
Jomenvisst, gävle trakten och umeå har ju precis samma dialekt :rolleyes:

Jävlen vad folk stör sig på oss som sitter i sveriges kornbod...kul.
Sen det roligaste..dom tror vi bryr oss,precis som när brudar fejkar en orgasm:tuttar
Fan va tradigt det hade vatt om vi inte hade haft dialekter..
Många ska snacka så jevla tillgjort o redigt att man inte hör deras personlighet,de enda som komer fram är ngt tillgjort o ytligt:mad:
Ska ni lyssna på den kåtaste radiorösten så lyssna på Stefanie Wihlborg på Radio M.De e en skånska som kan skrämma kåtslag på dom flesta bara genom att prata:tuttar

Ja dom lär ju inte förstå er iallafall.:D

Nä, vi är lite som dem där romantiska italienarna som brudarna faller som furor för, men fattar inte ett skit vad de säger. Italienarnas "stasera la luna è così bella" är skånskans "ska vi ente ta agebrädan bagi ornen så ja kan fingrera litta po di".

Dessutom märkligt att skånskan häcklas men alla medvetna felstavningar på SH som är DUKTIGT UTTJATADE:4skrika fortfarande är lustiga efter 8 år. Jag fnissar fan på mig.

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år