Maestro
Ny medlem
Jag saknar listerländska på listan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har jag fattat rätt? Du är omåttligt stolt att din bräkande dialekt har kommit på 3:e plats i nån obskyr omröstning? Har ni inte mer att glädas över?
Skånska är, enligt mig, det mest oatraktiva som finns. Jag ser hellre att kvinnan har hår på ryggen och vårtor i underlivet än att hon pratar skånska.
Oftast har de, tyvärr, rejäla problem att hålla käften också de där hobbydanskarna.
Fyfan.![]()

Den däriiiiinga liiistaan är iiiiiiiintee rätt!!!
Får väl trösta mig med att jag är en norrlänning som har flyttat till Örebro men det var länge sen så det hörs tyvärr inte!![]()
Du är bara sur för att vi kåtar upp stockholmsbrudarna mer än vad du lyckas med.![]()

En jävligt intressant fråga är vart folk tillfrågades... är det i skåne så förstår jag det.
Pics, or i didn´t happen
Nyfiken fråga, använder ni tolkar när ni träffar stockholmsbrudar?![]()
Måste vara så!På någon dejtsite på nätet, dvs förmodligen mest hopplösa singlar från skåne som aldrig träffar någon pga sin vidriga dialekt![]()
Nä, vi förstår vad de säger.
Jomenvisst, gävle trakten och umeå har ju precis samma dialektMen alla vi pratar lika:
![]()

Du är bara sur för att vi kåtar upp stockholmsbrudarna mer än vad du lyckas med.![]()
Du får trösta dig med att tjejerna tycker att killar från Öööreeebrooo är dom bästa älskarna för: Deeeet gåååår aaaaaaaaldrriiig.......
Klockren!!Ja dom lär ju inte förstå er iallafall.![]()
fortfarande är lustiga efter 8 år. Jag fnissar fan på mig.|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |