Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MatteKholm skrev:Mmmmm...
Agent Apelsin skrev:Jävligt gutt att slippa smínka sig, hoppa in i duschen, ut ur duchen, dra på jeansen, hitta en tröja och dra en hand genom håret sen är det i väg till puben. Styvt 10 minuter om man inte har bråttom.

spectre skrev:Scoutledare och o-gay, jag får inte ihop det riktigt
![]()
Pelle81 skrev:Japp så är det "learn to live with it"
Ahhhh, unibrown. Mumma.Långa farbron skrev:hmmmmm
Gumpa skrev:Titta vad Paint & Ps kan göra!![]()
Pelle81 skrev:Tjenare alla homofober....
Jag vill bara säga att jag har flickvän och att jag tänker fortsätta med att ha flickvänner och att jag sitter och kissar om jag inte är ute och jagar/fiskar åker hoj eller scoutar...(ja jag är scoutledare).
nu till saken. Homofober är nog det roligaste jag vet. det finns inget roligare än att ta dom lite sensuelt på låret och sjunga "fredrik och jag" med min porrigaste röst... Har aldrig fått stryk (i det samanhanget) konstigt nog.
Rock On / Per
Pelle81 skrev:Tjenare alla homofober....
Jag vill bara säga att jag har flickvän och att jag tänker fortsätta med att ha flickvänner och att jag sitter och kissar om jag inte är ute och jagar/fiskar åker hoj eller scoutar...(ja jag är scoutledare).
nu till saken. Homofober är nog det roligaste jag vet. det finns inget roligare än att ta dom lite sensuelt på låret och sjunga "fredrik och jag" med min porrigaste röst... Har aldrig fått stryk (i det samanhanget) konstigt nog.
Rock On / Per
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen