Lär er sminka er grabbar!!!

Ta mig fan. Du ser flera år yngre ut. :gnissla
Jag var tvungen att sluta där, din kåta blick gjorde det outhärdligt till slut. :(

Och till alla er smygisar, skynda ut ur garderoben innan någon annan tar honom!

Bifogat

• kewt.jpg
    kewt.jpg
    70.9 KB · Visningar: 84
Visst en kille kan säkert se jätte fräsch ut med lite smink (alla skådisar använder ju sånt i filmer) Men jag skulle nog tycka det var hemskt avtändande att höra "Vänta lite så ska jag bara bättra på mascaran innan vi åker." från en kille. Eller "Ååå gud vilken läcker ögonskugga du har, kan jag få låna lite?" känns inte som nån man vill ha under täcket...

Det är definitivt INTE manligt för en kille att sminka sig i alla fall.

Då kanske det är bättre för dessa personer att operera om sig till kvinnor helt och hållet då de ändå strävar efter ett sådant utseende

Haha, vilken rolig tråd!! :)

Bara för att berätta något som de flesta av verkar skrämmande så sålde vi MÄngder utav make-up produkter denna jul till killar.. !

Har själv lagt make-up på killar som ska gå modevisning!! :rolleyes:

Vad tycker jag om det då? hm, till en början så tyckte jag defenitivt inte killar ska sminka sig men efter att ha lagt make-up några gånger så ändrades min inställning.. Killar som sminkar sig ska ha en eloge!
Sen överdriver ni bara/vet inte om/ hur killar sminkar sig.. Kom igen, vad är det som är så farligt..??

Tur är att de inte ser ut som mattias gör på bilderna när de är klara iaf :)

/A

Annchua skrev:
Kom igen, vad är det som är så farligt..??
/A

De är så osäkra på sin egen manlighet att de inte kan hantera om en annan man väljer att sminka sig. I vissa fall är de även rädda för att bli smittade!

korvgubbe skrev:
De är så osäkra på sin egen manlighet att de inte kan hantera om en annan man väljer att sminka sig. I vissa fall är de även rädda för att bli smittade!

Precis så är det. Direkt när jag ser en sminkad kille tänker jag, ouh en bög :zpy fy fan. Tur jag bor så långt ut i skogen att jag kan gå med huggarstövlar o hellyhansen året runt (manligt) för att inte tala om smittan.
Nä fy fan nu flyttar jag ännu längre ut i skogen.. Sminkade karlar :gnissla

:rolleyes:

Men, killar som sminkar sig, fjollträsk varning så det räcker...va fan är det för fel på folk egentligen??

Gabor skrev:
...va fan är det för fel på folk egentligen??

:D
Det frågar jag mig varenda dag.

Människan irriterar mig så till den milda grad att jag ibland inte ens orkar med mig själv. :huvet

Flamma77 skrev:
:D
Det frågar jag mig varenda dag.

Människan irriterar mig så till den milda grad att jag ibland inte ens orkar med mig själv. :huvet

sådana dagar är enkla att hantera, ignorera dig själv å engagera dig i viktiga frågor som rör andra, typ killars sminkning tex

korvgubbe skrev:
...ja, jag håller med... vad är det för fel på befolkningen när de förfasar sig så oerhört över vad andra gör.....
:va :rolleyes:

det var det jag menade... :rolleyes: , vilka världsproblem... :D

Gabor skrev:
sådana dagar är enkla att hantera, ignorera dig själv å engagera dig i viktiga frågor som rör andra, typ killars sminkning tex

Jag brukar stanna inne och låsas att jag är en katt och hänger med kattkompisarna. :rolleyes: :D
Det är ju när jag engagerar mig i andra människor som "problemet" uppstår.... :tungan

Förresten vill jag ha en kille utan smink. Enda utsmyckningar som funkar för mig på en kille är piercingar och tatoo... fast å andra sidan så blir jag inte hemskans upprörd över just detta fenomen. Tycker kanske inte att killar generellt sett behöver bli mer självfixerade än vad de redan är. Om man nu får dra alla över en kam sådär... ;) :tungan

Last edited:
Mattias skrev:
Okej. Säg ärligt nu. Gick jag för långt med ögonskuggan?

Ryktena på stan säger att du och Babsan skall ha en show nästa år....

Korvis, min profetia om att framtida ungar kommer att sminka sig var varken positiv eller neg menat.

Flickor, varför är ni så negativt inställda till killar med smink?
Om killar tycker att smink hotar manligheten så kanske tjejer tycker att det hotar kvinnligheten, Lr?

Jag skiter väl fullständigt om andra killar sminkar sig bara jag slipper. Kosmetikabolagen har upptäckt att om man kan få pojkar att köpa smink så kan man sälja dubbelt så mycket det är det som startar trenden.
Enda anledningen till att folk sminkar sig är att dom inte kan anlägga ett vackert helskägg som drar blickarna till sig. :tungan

Varför skulle jag börja med nånting som gör att jag får extra utgifter, tar mer tid än hela min morgonrutin tar och får mig att känna mig utspökad och som inte uppskattas av dom tjejer jag tycker om..
För att kosmetikabolagen ska tjäna mer pengar eller för att jag kan bära det som ett plakat där det står "jag är inte homofob"?

General E skrev:
Korvis, min profetia om att framtida ungar kommer att sminka sig var varken positiv eller neg menat.

Nejdå, jag tolkade dig inte så... var inte meningen att låta dryg utan jag ville mest bara poängtera att allt sånt där går i vågor... Ett annat typexempel är ju bara på sexymboler... Tidigare var det ryamattan Sean Connery men sen har han fått ge plats för babyrumpslene Brad Pitt...

korvgubbe skrev:
Ett annat typexempel är ju bara på sexymboler... Tidigare var det ryamattan Sean Connery men sen har han fått ge plats för babyrumpslene Brad Pitt...

Och the symbol! Prince!
Get off, 23 positions in a one night stand.....
Har gått från hot till not.

General E skrev:

Ungar sminkar sig redan har du gått miste om alla Marilyn Mansson- efterapande-målamiglikblek-ungar?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg