Lär er sminka er grabbar!!!

Carpe me skrev:

Tycker för övrigt SH är rätt fjolligt idag med kukmätartävlingar, kommentarer som:
- "men vaddå, sitter du när du kissar oxå eller?!"
..och den otroliga paniken över pridefestivalen och annat.. ...och nu som grädde på moset en länk om manligt smink! ve och fasa!

....fan pojkar.. Är ni så förbannat osäkra att ni tror att ni riskeras att "smittas" av något. Vacklar er tro på er själva och er manlighet så oerhört att fasaden riskerar att krackelera om ni läser om manligt smink eller ser två bögar i boa som hånglar?!

Sesså, kom igen nu och försök peppa er själva och ge er manliga sida en puff med lite hårda kommentarer som:

- Men vaffan korvis, du är ju bergis feminist!

- Du röstar väl på Gudrun?

- Vaffan, sitter du å pissar oxå eller?!!

- Sitt där du korvis med din lilla pitt..(ps. Jag har jättemycket större än korvis!!!!)

:rofl

korvgubbe skrev:
- Sitt där du korvis med din lilla pitt..

haha, du har liten balle. :banana
För övrigt är ditt sympatisnack bara ragg, du är själv ett snusande scumbag som dricker folköl och kollar hockey och föredrar Estrella framför OLW eller vice versa.

Äh vore det socialt accepterat för män att sminka sig skulle man säkert kladda på, vemfan vill inte se bättre ut?

Carcass skrev:
Äh vore det socialt accepterat för män att sminka sig skulle man säkert kladda på, vemfan vill inte se bättre ut?

Hade det varit socialt accepterat på sporthoj.com att sitta å pissa så hade jag fanimej gjort det för vem fan vill inte kunna slå sig ner å läsa ett par notiser i metro i lugn och ro även om man bara gör det lilla....

:rolleyes:

Carcass skrev:

Kanske det! Folk vågar sätta en spruta med bola i röven, men inte sätta concealer över bölderna som denna orsakar!

100 spänn på att framtida ungar kommer att sminka sig.
Någon som sätter emot?

Carcass skrev:

Och vi anar nog inte hur tacksamma vi ska vara för det inte ses som okej för killar att sminka oss. Det kostar hur mycket som helst och skulle innebära att vi var tvungna att gå upp en halvtimma tidigare.
fy fan

Jag hade lätt gjort det om jag hade haft bra grejer och en snygg lärare.

Sminkade iofs en tjejkompis för ett tag sedan och hon blev mer nöjd än när hon gjorde det själv... Fiffan, det är jag och Jean-Pierre.

Korvis, ska vi sittkissa tillsammans? :rodnar

General E skrev:
100 spänn på att framtida ungar kommer att sminka sig.

Who gives a shit?!
.....på 1700talet var det grymt manligt att både sminka sig och ha peruk.. Vad som är manligt går i vågor.. På samma sätt som mode och annat.

hållundan skrev:
Korvis, ska vi sittkissa tillsammans? :rodnar

Så svårt att kissa i kors då och se vem som kan pissa längst!

Men jeeezus vilket jäkla forum... Hade man verkligen så mycket komplex när man var fjortis?

Victor skrev:
Och vi anar nog inte hur tacksamma vi ska vara för det inte ses som okej för killar att sminka oss. Det kostar hur mycket som helst och skulle innebära att vi var tvungna att gå upp en halvtimma tidigare.
fy fan
God poäng, så långt tänkte jag inte själv :hihi

Plåtniklas skrev:
Jag sitter ner när jag kissar.

..so shoot me. :rolleyes:

Me too.
Förövrigt så bryr jag mig inte det minsta om en kille sminkar sig :rolleyes:
men man kan ju börja undra vart världen är på väg.
Men alla stenhårda "Metalgrabbar" har ju sminkat sig sen 70-talet och det tyckte folk va häftigt? visst spackla över feta "Testoblemmor" men eyeliner
och dylikt det finns inte i min värld.

Okej. Säg ärligt nu. Gick jag för långt med ögonskuggan?

Bifogat

• facial.jpg
    facial.jpg
    25.6 KB · Visningar: 702
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu