Länsstyrelsen stoppar MC-kortege i Gävle

Märks rätt tydligt att du inte har en susning om vad du pratar om. Knip näbben innan du innehar fakta som det faktiskt ligger en sanning i.

Skickat från min XQ-AT51 via Tapatalk
Låt oss höra 100% korrekthet och sanning från Mr Fisk. Varsågod, ordet är ditt.

Men det går fint åt andra hållet menar du? Javisst, helt ok. Så länge man håller sig på "rätt" sida så är det acceptabelt att säga precis vad som helst

Nu får du ursäkta min blygsamma intelligens. Men var någonstans i notrigthers inlägg finns någonting som du kan uppleva riktat imot dej personligen och därför anser att notrighter skall knipa näbb.

I texten framhävs allmänt känna fakta och skulle dessa vara felaktiga så har ju du alla möjligheter att belysa dessa felaktigheter med just fakta.

Men du väljer att gå till frontalangreppo vill tysta fakta. Är du socialdemokrat alternativt någon som rör sig i samma bekantskap kretsar som notrighter beskriver o därför ber honom knipa näbben.

Du har alla möjligheter att bemöta det du anser vara felaktig fakta på ett vänligt sätt.

Märks rätt tydligt att du inte har en susning om vad du pratar om. Knip näbben innan du innehar fakta som det faktiskt ligger en sanning i.

Jag kör SportHoj och har heller ingen susning så jag är också intresserad av fakta där det finns sanning i.

Hej!

Två mc-klubbar i Gävle vill arrangera kortege för att samla in pengar till hemlösa, men stoppas av Polisen, Tragikvärket, kommunen och länsstyrelsen :huvet

Dom kanske skulle ha åberopat yttrandefrihet istället, då verkar ju allt vara tillåtet och Polisen ställer upp med alla resurser dom har :dummer
Är det bokbränningar du menar?

Japp, precis vad en hemlös vill ha, en resa till gröna lund.. bra jobbat knuttar.. :va
Ja, faktiskt, RIA, organisationen som hjälper hemlösa i Gävle, hade frågat vad dom ville göra, och dom ville göra något dom aldrig haft möjlighet att göra, och valde en resa till Gröna Lund. Det hyrs en buss och sen får ett antal åka ner.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla