Video Längre livslängd utan mobilen.

Glöm inte att du fått en egen hyllningstråd Ankan - vad är det för mening att besöka denna om du inte använder den ?

Valfri individ ur dagens tonåringar enligt mina iakttagelser, ett bommat samtal verkar vara en oersättlig förlust.

Bah, jag får ändå räkna mig själv till den yngre skaran med endast 18 somrar på nacken. Men telefonen får gott ligga i fickan orörd till nästa paus när jag är ute och kör! :tummenupp

Varför kör biet ens på vägen? Helt orealistiskt. Vad är det för lur hen har?

Det finns de som gör det !

vem tusan plockar fram mobilen när man kör hoj? :dummer

Såg en film på Youtube. Fick antagligen länken här på SH. Ett gäng stuntare kör i samlad skara på en "motorväg". En kille på Kawasaki(?) gör diverse tricks mitt i skaran. Han avslutar med att ställa sig på sadeln med ryggen mot färdriktingen, tar fram mobilen och ser ut att messa. Och vad jag minns händer inget tråkigt. :)

Själv har jag på trampcykel tagit fram mobilen två gånger för att svara på samtal.
(Vissa lär sig inte direKT.)
Båda gångerna har det hänt nåt som gjort att jag klämt åt handbromsen för framhjulet med en hand. Då har hjulet vridit sig har jag klämt åt ännu hårdare, låst framhjulet och voltat över framhjulet. Har båda gångerna tagit i mot mig vid landningen på gatan med en hand.
Gissar att det är därför jag numera har svårigheter sträcka armarna rakt uppåt.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT