Länge sen sist.

sylvester

mcpilot
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Apri.falco,streetfighter.Penske/öhlins.termingione titansystem.Borr & trim,rengione i Milano. 143hp/slangen
Tja allihopa! Det var längesedan jag besökte forumet. Pluggandet tar sån himla tid. Antar att ni ska till den där Irländska puben i kväll? Det är väl varannan onsdag? Befinner mig i Malmö för att plåta lite bilder för Armani och Donna Karen kläder. Så min fråga är, är det idag ni ska till O´connors? Och hur länge brukar ni vara där? Tanken var att om vi blir klara i tid och om flyget stämmer så kanske jag hinner dit. Men om det är nästa onsdag så är det väl dumt att stressa?! :huvet
Läste om någon tråd att ni ev. har bytt pub? Katalin? var det bara tillfälligt?
Votre önskvärt om någon svarade. Kram på er
Sylvester :banana
 
Märkesbroder

O'Connor's ikväll. Börjar vid 18:00 och håller på tills siste man vill gå hem. Emellertid brukar väl de flesta droppa av strax före och runt midnatt.

//D


sylvester skrev:
Tja allihopa! Det var längesedan jag besökte forumet. Pluggandet tar sån himla tid. Antar att ni ska till den där Irländska puben i kväll? Det är väl varannan onsdag? Befinner mig i Malmö för att plåta lite bilder för Armani och Donna Karen kläder. Så min fråga är, är det idag ni ska till O´connors? Och hur länge brukar ni vara där? Tanken var att om vi blir klara i tid och om flyget stämmer så kanske jag hinner dit. Men om det är nästa onsdag så är det väl dumt att stressa?! :huvet
Läste om någon tråd att ni ev. har bytt pub? Katalin? var det bara tillfälligt?
Votre önskvärt om någon svarade. Kram på er
Sylvester :banana
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top