Länge sen sist.

sylvester

mcpilot
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Apri.falco,streetfighter.Penske/öhlins.termingione titansystem.Borr & trim,rengione i Milano. 143hp/slangen
Tja allihopa! Det var längesedan jag besökte forumet. Pluggandet tar sån himla tid. Antar att ni ska till den där Irländska puben i kväll? Det är väl varannan onsdag? Befinner mig i Malmö för att plåta lite bilder för Armani och Donna Karen kläder. Så min fråga är, är det idag ni ska till O´connors? Och hur länge brukar ni vara där? Tanken var att om vi blir klara i tid och om flyget stämmer så kanske jag hinner dit. Men om det är nästa onsdag så är det väl dumt att stressa?! :huvet
Läste om någon tråd att ni ev. har bytt pub? Katalin? var det bara tillfälligt?
Votre önskvärt om någon svarade. Kram på er
Sylvester :banana

Märkesbroder

O'Connor's ikväll. Börjar vid 18:00 och håller på tills siste man vill gå hem. Emellertid brukar väl de flesta droppa av strax före och runt midnatt.

//D

sylvester skrev:
Tja allihopa! Det var längesedan jag besökte forumet. Pluggandet tar sån himla tid. Antar att ni ska till den där Irländska puben i kväll? Det är väl varannan onsdag? Befinner mig i Malmö för att plåta lite bilder för Armani och Donna Karen kläder. Så min fråga är, är det idag ni ska till O´connors? Och hur länge brukar ni vara där? Tanken var att om vi blir klara i tid och om flyget stämmer så kanske jag hinner dit. Men om det är nästa onsdag så är det väl dumt att stressa?! :huvet
Läste om någon tråd att ni ev. har bytt pub? Katalin? var det bara tillfälligt?
Votre önskvärt om någon svarade. Kram på er
Sylvester :banana

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage