Län

Sad Glad

Kolestrolet som täpper till dina artärer
Gick med
1 Feb 2005
Hoj
Ducati Multistrada 1000DS, Bimota DB2
Hej

Varför vill ni veta vilket län jag bor i?

Detta är helt enkelt för att jag senare ska kunna skapa en funktion för att enklare utge information i forumet som är bättre anpassat per användare. T.ex under forumet "träffar" så kan du om du bor i Stockholms län, få trådar som handlar om stockholms län markerade på ett speciellt sätt.
Eller att om någon vill göra en sökning i medlemsregistret efter någon att köra med, eller bara kontakta av någon anledning... så kan man söka på sin region istället för att vara bunden till en viss stad i Sverige.

Det handlar inte om något annat.

Detta är helt enkelt för att jag senare ska kunna skapa en funktion för att enklare utge information i forumet som är bättre anpassat per användare. T.ex under forumet "träffar" så kan du om du bor i Stockholms län, få trådar som handlar om stockholms län markerade på ett speciellt sätt.
Eller att om någon vill göra en sökning i medlemsregistret efter någon att köra med, eller bara kontakta av någon anledning... så kan man söka på sin region istället för att vara bunden till en viss stad i Sverige.

Det handlar inte om något annat.

Verkar som en vettig idé!:tummenupp

3074572 Undrar om jag köper det där... :va Om sökningen kraschar för att ett fält är tomt så måste ju isf ALLA ha fyllt i innan det funkar?
Felaktigt var fel ord... men vad jag menar är att om 10 av 1000 fylt i och man söker efter ett visst län så känns ju funktionen inte speciellt nödvändig. Därmed tills dess att minst ett antal tusen av de aktiva medlemmarna fyllt i fältet så kommer det vara inaktiverat.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT