Har bestämt mig för att ta hoj kort nu och min tanke är att nu snarast köpa en hoj för att övningsköra med, hojen skall även vara lämplig för att kunnagöra uppkörningen med. Vad jag har hör så klarar vissa hojar inte av att gör den så kallade garagevändningen (som inte finns kvar längre) pga att dom svänger för dåligt och klarar alltså inte att hålla sig inom dom mått som konorna är uppstälda i. Mitt mål är att när jag har tagit kortet så skall hojen säljas direkt då jag har andra planer på hoj som inte är lämplig att köra upp med.
Min fråga är alltså vilken hoj rekommenderas att köra upp med, den skall vara lätthanterlig och billig, skall bara användas till att övningsköra med samt till uppkörningen.
Att tillägga är också att jag skall ta kortet A Obegränsat.
Kom med lite tips på vad jag skall söka efter som är BILLIGT och bra för mitt ändamål.
Min fråga är alltså vilken hoj rekommenderas att köra upp med, den skall vara lätthanterlig och billig, skall bara användas till att övningsköra med samt till uppkörningen.
Att tillägga är också att jag skall ta kortet A Obegränsat.
Kom med lite tips på vad jag skall söka efter som är BILLIGT och bra för mitt ändamål.