lägsta pris på Daytona stövlar?

• Thread starter Thread starter R2
  • Start date Start date

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Ska köpa nya race pjukk..
det får bli daytonas värsta, nånn som har koll på butik eller onlineshop med rätt pris?

erfarenheter av dessa dojjor?

dessa alltså
Security Evo

Bifogat

• 6_secevo_swr.jpeg
    6_secevo_swr.jpeg
    16.6 KB · Visningar: 72
  • evo_innen.jpeg
    evo_innen.jpeg
    6.8 KB · Visningar: 212
Ska ner till Mitonga på måndag och kolla på bl.a dom dojjorna. Om ingen hinner före med att svara på pris så kollar jag det då.

Daytona stövlar är nog en av dom bästa stövlarna som har gjorts. Det finns en historia som ägaren till Daytona brukar berätta för sina åf.

Kenny Roberts Jr. vurpade och slog sönder foten för några år sedan, enligt Daytona så hadde Roberts ringt upp och frågat om han kunde få åka med deras stövlar.
Svaret blev nej vi har inte råd med att sponsra dig. Då säger Kenny du missförstog nog mig jag vill köpa ett par.

Sant eller inte Kenny kör ju Alpinestars i dag så antingen så är pengar viktigare en hälsan eller så är storyn en saga. :)

Jag kan rekomendera en annan stövel om du gillar hur Daytonan är uppbyggd, det är Diadoras nya Eagle Pro som kostar 2990 Kr . Kom gärna förbi vår monter C04:42 på mässan så kan du kolla på dom. :tummenupp

Bifogat

• eagle_pro_big.jpg
    eagle_pro_big.jpg
    46.2 KB · Visningar: 85
tack, jag kommer förbi.
har hört den historian också...

idag har jag ett par "prototyp" alpinestars med innersko i kolfiber, modellen såldes aldrig, iaf inte i sverige, riktigt nöjd med dom men dom har lagats några gånger nu...

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8