Jag vill sänka min bromspedal mera än vad justeringen klarar av. Finns det något kit att köpa eller blir det till att smida något eget. Någon som har gjort en liknande operation kanske? Såg en bild på en hoj där man tagit ett plattjärn och förlängt själva "tryckaren" ett par cm rakt ner. Finns det andra bättre lösningar?