Köp en hoj du har råd med istället?
Alla spaggar vill ha BMW
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Köp en hoj du har råd med istället?
Jag spontanköpte en LV-reggad KTM 400 förra sommaren. Fan va roligt jag hade med den, det gick faktiskt att åka gata ganska bra upp mot 100km/h. Men bara grejen att kunna dra ut efter jobbet, ner på stan sen hitta på en grusväg att sladda på och följa alla stigar man ser, sen bara köra hem var hur skoj som helst. Crossdäck fungerar fint på gata och kostar bara 300 spänn så man slipper bry sig i att dom slits hårt.
En XT 660 är ju inte bra på något. Köper man en endurohoj är den iallafall bra i skogen.
...
NollKoll: Ang meka själv, är född med tummen mitt i handen när det gäller motorer så verkstad är ett måste.Tyvärr.
...
Om TS har tummen mitt i handen lär en gammal sleten enduro vara det sämsta köpet någonsin.
Du har antagligen inte provat en XT660 isåfall. Visst de är tunga och saknas några hästar original. Kastar man dock på ett 2-1 system samt annat luftfilter så rör det på sig helt ok. XT660 är perfekt ifall man faktiskt vill åka och inte skruva. Funkar perfekt att pendla med till jobbet men samtidigt fungerar den helt ok på grusvägar och även mindre skogsstigar eller turer i europa.
Har du prövat att vrida om nyckeln och starta motorn? Kommer att gå bättre då!Jag har kört XT660 vid 2 olika tillfällen och det var helt odiskutabelt det sämsta skit jag kört. Jag övervägde att ta bussen hem för att slippa bli uttråkad.
Deprimerande jävla läsning, är detta verkligen sporthoj? Har alla gått och blivit rädda? Nu går jag och lägger mig, god natt.
Har du prövat att vrida om nyckeln och starta motorn? Kommer att gå bättre då!![]()
de är inte samma sporthoj.com som när jag joinade 2004
Fel. En XT är inte bäst på något, förutom att inte gå sönder, men den går att ta vartsomhelst närsomhelst. Du kan inte ta en tiger offroad, det kan du med XTn. Du kan inte köra långtur med en exc400, det kan du med XTn. Stadskörning och pendling är ingen höjdare med supersport, det är det med XTn.Den väger fortfarande bly och har en tråkig motor. Jag vet inte vad yamaha gör med sina offroadare. Super teneren är också lika menlös. En Triump Tiger 800 är hundra gånger roligare.
Lite ur spår nu men poängen är att en som är trött på hojåka kommer kräkas på en XT.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |