Lägga in sin MSN?

RacerX

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2004
Hoj
TL1000S + HVA450 + PitPro
Under sin personliga profil kan man lägga in sin hemsida mm... men vad ska man skriva in under:
"MSN Messenger Handle:"
för att folk ska kunna lägga till en på sin MSN? Det är väl inte hela sin mail eller? :va Verkar dumt att sprida den på ett öppet forum, eller?
Tack på förhand! :)

RacerX skrev:
Under sin personliga profil kan man lägga in sin hemsida mm... men vad ska man skriva in under:
"MSN Messenger Handle:"
för att folk ska kunna lägga till en på sin MSN? Det är väl inte hela sin mail eller? :va Verkar dumt att sprida den på ett öppet forum, eller?
Tack på förhand! :)

Det är hela mailen du ska skriva ut, bara att skaffa en "anonym" hotmail och använda msn på den om du vill vara anonym. Är nog ingen större fara annars väl.. vad kan hända?

jep84 skrev:
Det är hela mailen du ska skriva ut, bara att skaffa en "anonym" hotmail och använda msn på den om du vill vara anonym. Är nog ingen större fara annars väl.. vad kan hända?
sräppost!?! lr kanske inte så farligt egentligen.. men det känns skönt att veta vilka som har min e-post...
Trodde att det kanske fungerade som så att den lade till mig i andras listor utan att ge ut adressen innan jag accepterat dem som kontakter...

edit>>> och så var jag inte säker på om det var e-posten man skulle skriva in, eller om det var någon konstig nummer-kombinations-id man skulle ha på MSN...

Tack för att du hjälpte till att rätta ut mina frågetecken!

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back