hahahahahaaa.... underbara bilder.... en helt vanlig fest i Gävle
Ett tips !! Kom hit när det är Gävle Cityfest.. brukar vara v.32
250.000 besökare på en helg.. staden förvandlas till ett stort mat o öltält.. karuseller, o uppträdanden överallt..
kostar inte en krona i inträde heller.
sist va Sune Andersson här o visade sina konster.
det är en helkul helg som ni inte borde missa
Jag håller med Syster Anders, kom hit under Cityfesten.
Den ÄR vecka 32. Fullt ös från Onsdagen den 6/8 till Lördagen den 9/8. Angående boende så kanske vi kan ordna nåt på Gefle Mc, typ armétält eller liknande, för det går ju att utnyttja lokalens dusch och övriga bekvämlighetsinrättningar.
Jag håller med Syster Anders, kom hit under Cityfesten.
Den ÄR vecka 32. Fullt ös från Onsdagen den 6/8 till Lördagen den 9/8. Angående boende så kanske vi kan ordna nåt på Gefle Mc, typ armétält eller liknande, för det går ju att utnyttja lokalens dusch och övriga bekvämlighetsinrättningar.
låter som en skit bra ide tycker jag... kan ni fixa ett tält så vore ju det toppen och det skulle spara ca 6 taxi resor men det är klart att vi ska komma...
Du har inte träffat mig, det märks. Jag är Weird. Du anar inte.
Men du kan andas ut. Det är ironi i mitt inlägg.
Jag tycker om PBR pojkarna, men jag tror inte att någon kan vara sexig i underställ...inte ens jag
låter som en skit bra ide tycker jag... kan ni fixa ett tält så vore ju det toppen och det skulle spara ca 6 taxi resor men det är klart att vi ska komma...
Vi har åtminstone ett militärtält i klubbens ägo, men jag tror att vi har två. Så nog ska vi se till att ordna tyghus om ni vill komma hit och partajja igen
Vi har åtminstone ett militärtält i klubbens ägo, men jag tror att vi har två. Så nog ska vi se till att ordna tyghus om ni vill komma hit och partajja igen