Lägenhetsvarning?

Planen är ju att dricka så mycket som det går utan att bli dålig. Tycker faktiskt det brukar vara roligast då. Så länge man är pigg och "på" så är det kanonkul, då är man inte den där dreglande idioten som försöker ta sig upp från toalettgolvet men råkar välta badkaret för att han försöker stödja sig på kanten utan bara en jävligt full och glad kille. Däremot så blir man ibland trött och less och då blir det jävligt dåligt om man druckit för mycket. Gäller att hitta nån sorts balans så det inte barkar. Onsdagen på hultsfred gick dock ut på att bli så full som det bara går så att jag skulle lära mig en läxa till dom dagarna som jag ville se band, det funkade bra :tummenupp

Starfighter skrev:
Kollar väktarna först upp hur mycket det låter hos personen som ringer, eller går de direkt till lägenheten som har festen eller vad det nu är?

Väktaren kollar först av hur det låter i trapphuset och besöker sedan den som ringt in störningen. Därefter ringer väktaren på hos den som stör. Väktaren skriver sedan rapport på hur läget var när han kom på plats, vad båda parterna har sagt och hur han själv uppfattade situationen (dvs om det var hotfullt o.s.v).

Så det kan löna sig att vara trevlig och korrekt och lugnt förklara om man man tycker att den som ringt in störningen talar osanning. Det kan även vara värt att veta att väktaren aldrig får gå in genom din dörr såvida du inte ber denne om det (t ex om man vill ha hjälp med att avlägsna gäster som inte vill gå).

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon