Lägenhet eller rum sökes! (även förrådsutrymme)

• Thread starter Thread starter Coola Ola
  • Start date Start date

Coola Ola

Guest
Nu är det som så att jag måste slänga ut min flat mate för att bytlåna lägenhet mot en i Lund dit jag ska flytta. Han behöver alltså hyra en lägenhet eller ett rum från och med mitten på augusti eller senast förste september. Om ni vill hyra ut eller vet någon som ska hyra ut så hör av er till mig!

Dessutom, skulle det skita sig fullständigt så behöver han åtminstone hyra förrådsutrymme tills han hittat ett eget plejs. Någon som vet ett billigt (och säkert) ställe där man kan hyra förråd?

Shuregard eller nåt sånt när det gäller förråd, är inte det rätt ok?

Hultan skrev:
Shuregard eller nåt sånt när det gäller förråd, är inte det rätt ok?

Vet du vad det kostar? I värsta fall behövs plats för en tresistssoffa, en 120-säng och en byrå plus lite småplock. Ev. kommer sängen inte behöva förvaras i lagerutrymmet.

Nån som använt sig av shuregard? Bra/dåligt?

Coola Ola skrev:
Vet du vad det kostar? I värsta fall behövs plats för en tresistssoffa, en 120-säng och en byrå plus lite småplock. Ev. kommer sängen inte behöva förvaras i lagerutrymmet.

Nån som använt sig av shuregard? Bra/dåligt?
Shuregard är nog bra. Men rätt dyrt. Iaf 400 kr i mån. 1600 kr för 15 kvm. Ska visst räcka för en villa med 5 rum.

Jag har lagermöjlighet hemma hos mig. Kan lätt få plats med alla mina saker i ett av mina två förråd. dom är på minst 12 kvm. var.

Coola Ola skrev:
Hittade dit men det stod inte några priser angivna vad jag kunde se, bara nåt formulär man skulla ansöka via eller hur det var. Ska ta en ny titt och se om jag hittar nåt.
Klickade mig vidare till en shuregard i gbg, men det var samma där, nått formulär typ.. Vad är det försöker dölja? :va

Har själv haft alla mina grejer på Shurgard. Tror det var runt 15 kvm och där fick jag plats med allt jag ägde och hade. Tycker mig minnas att priset var runt 1400 kr i månaden (3 år sen). Men din polare kommer ju inte behöva så stort..

Kan via jobbet ordna halva priset på första månadshyran om det blir aktuellt.

Coola Ola skrev:
Hittade dit men det stod inte några priser angivna vad jag kunde se, bara nåt formulär man skulla ansöka via eller hur det var. Ska ta en ny titt och se om jag hittar nåt.

Ring eller skicka dom ett mail.

Shurgard Mölndal
Skedebrogatan 2
431 33 Mölndal
Tel: 031-13 50 70
Fax: 031-13 50 72
Email: molndal@shurgard.se

Med bil Söderleden

Tag av vid Åbromotet och följ skyltar mot Mölndal C. Tag vänster i första rondellen vid Astra, och kör på bron över Söderleden. Kör rakt fram i nästa rondell. Sväng in första avtagsvägen till höger.

Bifogat

• molndal_map.gif
    molndal_map.gif
    6.3 KB · Visningar: 51
Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka