FreddaAbborre
Fina fisken
- Gick med
- 29 Aug 2004
- Ort
- Lund
- Hoj
- Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Gaffeln på hojen läcker som ett såll. Har nya packboxar och skrapringar hemma omonterade, men börjar fundera på om bussningarna i gaffeln också är så slitna att de behöver bytas. Var ute och tog en kort sväng och när jag kom tillbaka och hade parkerat hojen så såg jag en droppe på baksidan (i färdriktningen) av gaffeln/packboxen, dvs det ställe där störst glapp borde finnas om bussningarna är slitna.
Så, bör jag hoppas att det går att hitta bussningarna snabbt eller räcker det att byta packboxar?
Så, bör jag hoppas att det går att hitta bussningarna snabbt eller räcker det att byta packboxar?

