Ja va ska gaffeln hålla för egentligen. Lämnade in min på renovering förra veckan och har kört 2-3 timmar med den å idag när ja skulle ta av den från kärran var de fan gaffel olja överallt. Har inte spänt den spec hårt i kärran och har hoppat och fått genomslag några ggr. Tvättat efter körningarna så de är så rent å fint som möjligt. tog bort skrapringarna å gjorde rent innanför men kunde inte hitta något smuts.???
vill bara ha lite synpunker innan ja ringer å klagar på dem som gjort jobbet=)
vill bara ha lite synpunker innan ja ringer å klagar på dem som gjort jobbet=)