rallypacker
Ny medlem
Hej!
För ca 2 månader sedan så var min hoj inne på service för bland annat byte av packningar i framgaffeln. Har väl kört runt 30-40 mil sedan detta.
Idag så märkte jag att det åter igen har börjat läcka från den ena gaffeln och det är katastrof för det rinner fan ner på skivorna igen och hojen blir livsfarlig. =(
Frågan är...borde man inte kunna reklamera detta till verkstaden eller kan det ha hänt något som har skadat boxen på dessa 30 mil jag hunnit köra?
Pallar inte lägga ut en krona till på detta aset till hoj...
För ca 2 månader sedan så var min hoj inne på service för bland annat byte av packningar i framgaffeln. Har väl kört runt 30-40 mil sedan detta.
Idag så märkte jag att det åter igen har börjat läcka från den ena gaffeln och det är katastrof för det rinner fan ner på skivorna igen och hojen blir livsfarlig. =(
Frågan är...borde man inte kunna reklamera detta till verkstaden eller kan det ha hänt något som har skadat boxen på dessa 30 mil jag hunnit köra?
Pallar inte lägga ut en krona till på detta aset till hoj...