Tofte
Mcpilot
- Gick med
- 17 Aug 2003
- Hoj
- Yamaha yzf750r-93 "såld",Kawasaki klx 650"såld",cbr 900rr streetfighter-92"såld", fazer 600-00 såld. gsx 750-84såld. honda vtr 1000
Hej!har problem med hojen den går kanon bra upp till 4000 rpm men sen dör den och bluddrar o har sig, men när jag stannar och gasar så varvar den ända upp till varvstppet utan problem.
Dan efter provade jag igen men samma historia då,sen började det läcka bensin under tanken lyfte och kollade. det läckte där man trycker på bränsleslangen, en liten fyrkantig sak. när jag tog bort slangen så ran det bensin ut ur mynningen. Jag har för mig att det ska stoppa när man tar bort slangen.Kanske felet sitter där och det är därför den inte klarar varva under drift?
Tog körkortet igår så man är ju sugen att ut o dra
Hojen är en Yamaha yzf 750r -93
Dan efter provade jag igen men samma historia då,sen började det läcka bensin under tanken lyfte och kollade. det läckte där man trycker på bränsleslangen, en liten fyrkantig sak. när jag tog bort slangen så ran det bensin ut ur mynningen. Jag har för mig att det ska stoppa när man tar bort slangen.Kanske felet sitter där och det är därför den inte klarar varva under drift?
Tog körkortet igår så man är ju sugen att ut o dra

Hojen är en Yamaha yzf 750r -93