Läcka i vattenpumpen...jaha?

Ford = Bilvärldens svartepetter, det gäller att aldrig få en, och om man får en gäller det att dumpa den på någon annan så fort som möjligt.

Dom allra nyaste är förstås mycket bättre, men så nya bilar håller inte jag mig med, och dom kan gott få lida för sin tidigare kvalitetsbrist i ett årtionde extra

Ford = Bilvärldens svartepetter, det gäller att aldrig få en, och om man får en gäller det att dumpa den på någon annan så fort som möjligt.

Dom allra nyaste är förstås mycket bättre, men så nya bilar håller inte jag mig med, och dom kan gott få lida för sin tidigare kvalitetsbrist i ett årtionde extra

Säga vad man vill om Ford men jag tror itne det är många bilar som kan gå fullgas närmare en halv timme utan kyllarvatten innan staken tittar ut ur blocket! :tummenupp

Det betyder iof inte att jag gillar dom men i alla fall...

Säga vad man vill om Ford men jag tror itne det är många bilar som kan gå fullgas närmare en halv timme utan kyllarvatten innan staken tittar ut ur blocket! :tummenupp

Joho, vi skulle skrota en Honda Civic för några år sen, tömde den på vatten och olja, kastade oljefiltret, sen höll vi den på varvstoppet de två mil det var till skroten.
Funkade perfekt, tickade lite kanske, men ändå :tummenupp

Joho, vi skulle skrota en Honda Civic för några år sen, tömde den på vatten och olja, kastade oljefiltret, sen höll vi den på varvstoppet de två mil det var till skroten.

Fyfan! Haha ok du vann! Skönt! :D :tummenupp

[YOUTUBE-ID]waj2KrKYTZo[/YOUTUBE-ID]
På vatten och blästersand ;)

[YOUTUBE-ID]waj2KrKYTZo[/YOUTUBE-ID]
På vatten och blästersand ;)

Varför skrota en hyfsat ny Volvo, i ett land som fortfarande trycker ut nya pickups med störtstångs V8 helt utan avgasrening?

Den där volvon går dubbelt så långt på en liter bränsle som genomsnittsbilen i USA.

Dom gamla MB bensin högarna klarar det lätt, opel inte så lätt:D

Varför skrota en hyfsat ny Volvo, i ett land som fortfarande trycker ut nya pickups med störtstångs V8 helt utan avgasrening?

Den där volvon går dubbelt så långt på en liter bränsle som genomsnittsbilen i USA.
Värt att notera är dock att det är en T6 i filmen som nog inte är mycket bättre än andra bilar amerikanarna åker runt i. Jag kör själv en sådan som vinterbil och har hittills inte lyckats komma under 1.5 liter/mil blandad körning.

Men visst är hela påfundet såklart fullständigt idiotiskt.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt