Psychobiker
Sporthojsnörd
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
Noterade idag att det sitter ett ljustgult skum i min oljepåfyllningsplugg(på min TL1000s). Slog mig att jag läst här nånstans att oljan blir mjölkaktig om det hamnar glykol i den.
Oljan ser i vilket fall ut precis som vanligt, det kom ut rätt mängd kylvätska, kan iof bara ha läckt lite grann...
I vilket fall, kan det vara så att det är kopplingen som "skummar" upp olja, som lagt sig i pluggen? pluggen sitter liksom precis i linje för att det skulle kunna bli så.
Vet inte hur det ser ut om det läcker in i oljan, nån som känner igen det här skummet???
Tacksam för hjälp...
Oljan ser i vilket fall ut precis som vanligt, det kom ut rätt mängd kylvätska, kan iof bara ha läckt lite grann...
I vilket fall, kan det vara så att det är kopplingen som "skummar" upp olja, som lagt sig i pluggen? pluggen sitter liksom precis i linje för att det skulle kunna bli så.
Vet inte hur det ser ut om det läcker in i oljan, nån som känner igen det här skummet???
Tacksam för hjälp...