Kunkel
Der zweitakt taliban #6
- Gick med
- 27 Jul 2007
- Hoj
- Nu med en CBR600RR 05:a, YZF750R 93:a, RDGV350rr, RD350 -84, TZ(r)250M -91:a åså nåra moppar(TZM50, Crescent GLX, Compact).
Tjaa bah!
Min "gummi-unge" har problem med sin släde, för den spottar eller kokar kylvatten/kylvätska. Vet inte om fodrena har dragit iväg eller om D e' en spricka i toppen.
Så frågan e' omnån vet nån som kan"röntga" toppen för en vettig peng? Vårat antagande e' att det m.e.m kostar skjortan å stället å lite till. Toppen har hyvlats men det tog inte mer än nån timme innan det började skvätta igen
förreste så kan jag tala om att det e' en kawa ZX9R -97:a å de' vet jag att det funnits vissa problem med kylet på dom. Eller finns det nån med "DUNDER MEDICINEN"
för den här hojjen.
Tacksam för svar snarast/ Kunkel & mrSibbe
Min "gummi-unge" har problem med sin släde, för den spottar eller kokar kylvatten/kylvätska. Vet inte om fodrena har dragit iväg eller om D e' en spricka i toppen.
Så frågan e' omnån vet nån som kan"röntga" toppen för en vettig peng? Vårat antagande e' att det m.e.m kostar skjortan å stället å lite till. Toppen har hyvlats men det tog inte mer än nån timme innan det började skvätta igen
Tacksam för svar snarast/ Kunkel & mrSibbe
Last edited:
Så jag provar och ser om det finns nån nu som vet?