Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Qwerty skrev:Om kylaren funkar. Tja funkar den inte så stiger tempen ganska så fort. Vattenpump, samma där.
Templampans funktion, som en kontakt när det blivit visst varmt så sluter den, då tänds lampan.
Testa lampan ja slut kontakten med en bygel.
zilog skrev:jag kan inte hur din specifika hoj ser ut, men i regel brukar man kunna ta av locket på kylet och kolla. När man varvar upp cykeln från tomgång brukar vattennivån sjunka för att sedan komma tillbaka på lågt varv igen. Gör den detta har du iaf. någon form av cirkulation på vattnet. Sen brukar inte kylet bli varmt utan fungerande pump heller.
TTR skrev:Tja!
Tempen stiger väl rätt fort. Vet inte hur fort den ska stiga då jag inte börjat köra med hojjen än. Kan man inte kolla vattenpumpens funktion på något sätt?
// mvh tobbe
tja!Qwerty skrev:Har jag förstått det rätt. Du åker alltså inte utan står still och varvar? I så fall kan jag säga att det är helt normalt att tempen stiger fort, det tar inte mer än nån minut för min tills fläkten går igång, om man har arbets temp innan. och då varvar inte jag mer än nödvändigt eftersom jag vet att tempen stiger fort.
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |