Kvinnovåld i tunnelbanan

Kuritas

Mansplaining MC
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Kawasaki VN1600 2003
Tjejer som slåss

Det börjar kännas rätt bra det här med jämlikhet mellan könen faktiskt. Nästan så att man hoppas att ett gäng gruppsykotiska småtjejer skall ge sig på en i tunnelbanan. Att en kille inte skulle slå en tjej är ju en förlegad värdering som bygger på en nedvärderande syn på kvinnan.

Fan vad jag skulle veva, i jämlikhetens namn! Som en mård i ett hönshus! :banana

Kuritas skrev:
Tjejer som slåss

Det börjar kännas rätt bra det här med jämlikhet mellan könen faktiskt. Nästan så att man hoppas att ett gäng gruppsykotiska småtjejer skall ge sig på en i tunnelbanan. Att en kille inte skulle slå en tjej är ju en förlegad värdering som bygger på en nedvärderande syn på kvinnan.

Fan vad jag skulle veva, i jämlikhetens namn! Som en mård i ett hönshus! :banana

Bestäm tid och plats så ska jag allt ge dig en omgång... :rofl Jag råkade faktiskt hamna mitt i en catfight i lördags, min något yviga kompis råkade stöta till en annan tjej på dansgolvet vilket inte var så populärt... :näsblod

Att tjejer som slåss i dom flesta fall inte kan slåss är ju ett faktum.
Jag har aldrig fått en höger av en tjej, däremot ska det dras i håret, rivas, klösas, spottas och skrikas. :gnissla

Nitrogen skrev:
Jag har aldrig fått en höger av en tjej, däremot ska det dras i håret, rivas, klösas, spottas och skrikas. :gnissla
Jag va på en skola vårby o snickra för ett år sedan.... När det blev en catfight som heter duga.... Dom stog med sina nyckelknippor med band på och vevade utav helvete.... och innan vi kom fram och få sär på dom så va det redan blod och tårar.... Slutade med att farbror blå kom dit för att reda ut...

Kalle_rs skrev:
Kanske inte just dem flickorna, men här i gbg så händer det att tjejer rånar killar också...

Fyfan vilket nederlag att bli rånad av en tjej.
Jag skulle... Nä, jag vet inte. Det får bara inte hända. :gråta

Kalle_rs skrev:
Kanske inte just dem flickorna, men här i gbg så händer det att tjejer rånar killar också...

Självförtroendet hade sänkts till havets botten direkt om det hade hänt en.

Hade bara funnits en sak att göra,

Bifogat

• Battered.gif
    Battered.gif
    936 bytes · Visningar: 377
Kuritas skrev:
...

:rofl

Fan va härligt, det skulle jag med göra. Jag ser det framför mig typ, två kommer emot mig och jag hoppar upp i luften samtidigt som jag gör string-rycket, självklart i slowmotion. Resultat: 2 fjortisar nere för räkning med svidande underliv. Sen hör man KATISCH och ytterliggare en fjortis ligger på marken kvidandes efter en ninja-dra-i-bh-bandet-smäll. Dom 3 återstående fjortisarna kissar på sig och springer där ifrån och jag gör min dead-or-alive-vinnar-posering och säger: Hei tuck tuck fum duej.

HanneZ skrev:

Fan va härligt, det skulle jag med göra. Jag ser det framför mig typ, två kommer emot mig och jag hoppar upp i luften samtidigt som jag gör string-rycket, självklart i slowmotion. Resultat: 2 fjortisar nere för räkning med svidande underliv. Sen hör man KATISCH och ytterliggare en fjortis ligger på marken kvidandes efter en ninja-dra-i-bh-bandet-smäll. Dom 3 återstående fjortisarna kissar på sig och springer där ifrån och jag gör min dead-or-alive-vinnar-posering och säger: Hei tuck tuck fum duej.

Du är fackd app.

ninja.gif

HanneZ skrev:

:rofl haha sånt här ska man helst inte läsa på jobbet för då tror arbetskompisarna att man är dum i huvudet som sitter och skrattar för sej själv.

HanneZ skrev:

He he! Word!
:hihi

Nitrogen skrev:
Har du fått dig en höger av en kille då?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg