Kvinnovåld i tunnelbanan

Blip skrev:
:rofl haha sånt här ska man helst inte läsa på jobbet för då tror arbetskompisarna att man är dum i huvudet som sitter och skrattar för sej själv.

Mina arbetskamrater är vana vid att jag skrattar för mig själv när jag sitter och läser på SH. :hihi :hihi

HanneZ skrev:
:rofl

Fan va härligt, det skulle jag med göra. Jag ser det framför mig typ, två kommer emot mig och jag hoppar upp i luften samtidigt som jag gör string-rycket, självklart i slowmotion. Resultat: 2 fjortisar nere för räkning med svidande underliv. Sen hör man KATISCH och ytterliggare en fjortis ligger på marken kvidandes efter en ninja-dra-i-bh-bandet-smäll. Dom 3 återstående fjortisarna kissar på sig och springer där ifrån och jag gör min dead-or-alive-vinnar-posering och säger: Hei tuck tuck fum duej.

:rofl Känns som en blandning mellan en jackie chen film och rast i en högstadieskola.

prulle skrev:
:rofl Känns som en blandning mellan en jackie chen film och rast i en högstadieskola.
Mmm... det går för mkt sånt där skit på canal+ så jag har nog blivit lite skadad. Ibland känner jag mig som han målvakten i Mean Machine :D

Jag blev slagen av en galen kärring en gång när jag var ute och körde med crossen för en massa år sedan. När jag vägrade stänga av motorn och ta av mig hjälmen för att lyssna på hennes utskällning så blev hon vansinig. Hon försökte först dra av mig hjälmen för att sedan slå allt vad hon hade på hjälmen och överkroppen och när inte det hjälpte försöka dra omkull mig, tur att man hade skydd. :hihi

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg