Kvinnornas motorcykel...

De kvinnor de frågat måste ha varit av den sort som aldrig någonsin har suttit på, kommer att sitta på eller över huvud taget kunna köra en motorcykel. Så'na där varelser som sitter hemma och lindar in både gubbe och barn i bubbelplast och tror att meningen med livet är att alltid vara säker, så säker att de säkert hade hjälm på ungj-vlarna när de kröp omkring hemma, så att de inte skulle slå i huvudet i nå't hårt. :mad: Och så tycker de säkert att hojar är något futuristiskt ouppnåeligt larv. Usch. :zpy

Sist de designade något fordon efter vad de kallade för kvinnors behov, var det väl C30n som kom fram som konceptbil först? Men den är i mitt tycke en lyckad bil. Det här är ett skämt. Allvarligt. Jag blir förbannad. Måste nog skriva i förbannad-tråden. :huvet

Jag skulle vilja göra så här :kulspruta med den där. Betyder det att jag inte är kvinna eller :va

Det finns ju några sätt att visa att man är kvinna på! Vet inte riktigt vilket jag tänker på men:tuttar:tuttar:tuttar

Det finns ju några sätt att visa att man är kvinna på! Vet inte riktigt vilket jag tänker på men:tuttar:tuttar:tuttar

:tuttar? Såna har jag. Sicken tur, då är jag kvinna trots att jag aldrig skulle drömma om att kalla den där hemska tingesten på bild för hoj.

Sist de designade något fordon efter vad de kallade för kvinnors behov, var det väl C30n som kom fram som konceptbil först? Men den är i mitt tycke en lyckad bil. Det här är ett skämt. Allvarligt. Jag blir förbannad. Måste nog skriva i förbannad-tråden. :huvet

Volvo YCC concept vart väldigt lyckad ja, man sitter bra i den som man också..
04_gms_01+2005_volvo_ycc_concept+rear_right_view.jpg

Gällande Verðandi så är det tvunget att vinkla ett projekt såhär för att få grönt ljus att lägga tid och pengar på MC projekt i stora företag i sverige nu för tiden.
Va glada att det händer alls.
Jag har jobbat med designern, han kan mycket bättre om han bara fick friare händer.

:tuttar? Såna har jag. Sicken tur, då är jag kvinna trots att jag aldrig skulle drömma om att kalla den där hemska tingesten på bild för hoj.

Frågan är om killarna på forumet tror dig nu? Upp till bevis:D

Gällande Verðandi så är det tvunget att vinkla ett projekt såhär för att få grönt ljus att lägga tid och pengar på MC projekt i stora företag i sverige nu för tiden.
Va glada att det händer alls.
Jag har jobbat med designern, han kan mycket bättre om han bara fick friare händer.

Det brukar dyka upp en motorcykelstudie om året från designhögskolan i Umeå också, jag brukar kika in på studenternas hemsidor.

Något år var det någon som hade designat en "Saab" motorcykel, någon form av bjässeglidare/touring som såg fördjäkligt bra ut.

Tyvärr försvinner en del av studentprojekten efter en tid.

Jag tror att jag fick blåa piller i bensinen.. Hojfan ställer sig upp hela tiden. :brynad

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla