Kvinnor som ljuger om åldern

Kia skrev:
Har svårt att hålla med ditt resonemang... Är 20+ och knulla det kan jag och jag tycker nog att jag fattat rätt så bra vad det går ut på...
Men alla tycker vi olika verkar det som och tur är kanske det....
Det finns nån som är rätt för alla... :tummenupp
Då e du den enda bruden jag stött på hittills som fattat att det går ut på att MANNEN ska bli TOTALT tillmötesgången i ALLA sina krav o VILLKORSLÖST tillfredsställd. :tungan

ÄNTLIGEN,DET FINNS HOPP.

Kapten Blåskägg skrev:
Nu råkar ju just du vara fel snubbe att ifrågasätta i detta ämne men denna länk måste väl anses stabil.....eller :va

www.milf.com
Finns tydligen flera olika varianter,för på en sida som heter "mikes apartment" hävdar dom iaf att det betyder "mothers in lust for heat"

Källa,robin jonsson 17 år :tungan

bad santa skrev:
hoj fattas ännu har delar till en iallfall :3freak pengar på banken kan diskuteras stor K*K ja kanske det :hihi hörde dock att vi sporthojare inte va kloka hahahaha

Vi lider av "Obstinat Demens", enligt en hojpolis som brukar ha långa diskusioner med mig på så fort vi träffas...

Men helt allvarligt, jag fyller 22 och äldsta jag har lirat sängkammargolf med var 30, och detta var ett år sen. Kände mig utnyttjad när hon ragga upp mig, men kan säga att det var nog bästa morgonen i mitt liv iaf, natten kommer jag inte ihåg så mycket av. Ganska konstigt att jag blev vald, då jag var så in i bomben full att jag antagligen kunnat gå hem med Gudrun Schyman och inte fatta felet :gnissla

Poängen är...

*trumvirvel*

Kvinnor blir bättre med åren!!! :banana

PS: Med det menar jag inom relativa termer, tror inte så många är sugna på pensionärer! :3freak

Kerplunk skrev:
Haha, är varken karl eller raggar brudar, så nej, har inte någon större erfarenhet av det.

Det där var svaret som visar att du inte fattar vad jag pratade om.... :pannkyss , precis vad jag påstod i första inlägget....tjejer över 40 fattar oftast vad det är frågan om... :lol , ok, det finns ett eller annat undantag. Men då är det tjejer som levt ett snabbt och brokigt liv, sen finns det de som är över 40 och har noll koll på i stort sett allt utom vart man köper det senaste inom mode och smink...inget fel i det,,

ganzo skrev:
Men helt allvarligt, jag fyller 22 och äldsta jag har lirat sängkammargolf med var 30, och detta var ett år sen. Kände mig utnyttjad...

Poängen är...

*trumvirvel*

Kvinnor blir bättre med åren!!! :banana

Precis som med kvalitetsviner.. :

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden