Kvinnor som ljuger om åldern

ktmjacke skrev:
M=mothers
I=in
L=lust
F=for heat

SÅ DE SÅ :7peta

Vem bryr sig om ålder på ett fruntimmer??
Man ska ju inte gifta sig med dom iaf.
Får man böka i geggvecket så e man väl nöjd. :hihi

M=Mothers
I=I'd
L=Like (to)
F=Fuck

Jag blir 32 i sommar. Fast egentligen är jag bara 27....Långa Farbrorn har sagt att det fungerar så! :va :tungan

Killar ljuger lika bra dom om sin ålder. Och varför ska man ljuga om sin ålder...fattar inte vitsen med det hela. Man är vad är och man blir ju inte yngre med åren...eller.... :va .Själv är jag en glad 36 åring och är stålt över mina år bakom nacken...och skavankerna och annat häng. :yoparty

Bli av med oskulden händer först när man har bestigit en äldre kvinna........ :tungan That´s the shit!

Bandido skrev:
Bli av med oskulden händer först när man har bestigit en äldre kvinna........ :tungan That´s the shit!

40 +, där har ni åldern..före det vet dom inte vad sexualitet är, :yoparty .. knulla kan vem som helst, men fatta vad det går ut på.... :7peta .. :va

Gabor skrev:
40 +, där har ni åldern..före det vet dom inte vad sexualitet är, :yoparty .. knulla kan vem som helst, men fatta vad det går ut på.... :7peta .. :va

Har svårt att hålla med ditt resonemang... Är 20+ och knulla det kan jag och jag tycker nog att jag fattat rätt så bra vad det går ut på...
Men alla tycker vi olika verkar det som och tur är kanske det....
Det finns nån som är rätt för alla... :tummenupp

Gabor skrev:

Karlar som inte längre kan få omkull brudar under 40-strecket brukar ha den inställningen. :pannkyss

:hihi

fille600 skrev:
Det vet du väl att tjejer slutar att fylla år vid 24. :mattias
22år är det annrs kan man vända på det o jävlas med dem o säga 42 :mattias :hihi

Kia skrev:
Har svårt att hålla med ditt resonemang... Är 20+ och knulla det kan jag och jag tycker nog att jag fattat rätt så bra vad det går ut på...
true dat :tungan

Kerplunk skrev:
Karlar som inte längre kan få omkull brudar under 40-strecket brukar ha den inställningen. :pannkyss

:hihi

:tummenupp ...erfarenhet av det verkar det som, :pannkyss :yoparty

Kia skrev:

Se vad enkelt det är att trigga igång tjejer när det kommer till åldern...

bad santa skrev:

Värsta jä-la smörsången på länge.... :lol :rofl . lycka till.. :tummenupp

Last edited:
bad santa skrev:

Då är det bara att gratta, :tummenupp , annars funkar stor k*k, snygg sporthoj och en massa stålar på banken åxå....å det funkar på alla ålderskategorier. :tummenupp

Gabor skrev:
Då är det bara att gratta, :tummenupp , annars funkar stor k*k, snygg sporthoj och en massa stålar på banken åxå....å det funkar på alla ålderskategorier. :tummenupp

hoj fattas ännu har delar till en iallfall :3freak pengar på banken kan diskuteras stor K*K ja kanske det :hihi hörde dock att vi sporthojare inte va kloka hahahaha

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT