Vem fan giter titta på Golf?
hål...Hål...HÅÅÅL!!!!11
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vem fan giter titta på Golf?
För att det är skittrist att kolla på?varför visar dem så lite ridsport om det är den 3de största idrotten i sverige plus att det är både tjejer och killar som är med..
förstår inte jag...![]()
För att det är skittrist att kolla på?

varför visar dem så lite ridsport om det är den 3de största idrotten i sverige plus att det är både tjejer och killar som är med..
förstår inte jag...
http://www.scb.se/Grupp/Klassrummet/_Dokument/Statistik_for_alla_2009.pdf
Vemvemvemvemvem???Alpin skidåkning gillar jag. I alla fall när en person åker
![]()
Damtennis är ganska bra. Brukade kolla ganska mycket på det förut. Har dock inte sett så mycket sen Henin slutade och Sharapova blev dålig.
Tycker nästan det är bättre än herrtennis eftersom det på herrsidan är så mycket stenhård serve i 1000 km/h och poäng.
I övrigt tycker jag inte damsport går att se på eftersom dom är alldeles för dåliga. Vad det sen beror på spelar ingen roll. Är det tråkigt att se på så vill jag inte titta.

Det är väl som Guw sa. Tjejer tävlar oftast mot varandra, blir kanske lite mesigt då? Vad vet jag.. Men när dom tävlar mot killar ger dom järnet hela tiden och blir därför bättre?Äntligen!
Åter till ämnet: Hur kommer det sig att fruntimmer kan vara ytterst konkurrenskraftiga i vissa sporter (dragracing t.ex.) samtidigt som dom inte tar sig över en normalbegåvad 12årig grabbs nivå i andra icke-muskelstyrda sporter?
Detta sträcker sig såklart långt utanför sportens värld, jag har alltid förundrats över att brudar begriper sig på tvättmaskiner med 20 olika program men står helt handfallna om dom får punktering på cykeln.
Och för att förtydliga, dessa frågor ställs för att vi grappar ska förstå hur tanterna fungerar och inte för att förlöjliga dom.

Äntligen!
Åter till ämnet: Hur kommer det sig att fruntimmer kan vara ytterst konkurrenskraftiga i vissa sporter (dragracing t.ex.) samtidigt som dom inte tar sig över en normalbegåvad 12årig grabbs nivå i andra icke-muskelstyrda sporter?
Du får nog specificera lite vilka sporter det är du tänker på.

Hockey, fotboll, basket, handboll?
![]()
varför visar dem så lite ridsport[/url]
Jag skulle nog vilja påstå att fysik är ganska viktigt i alla dom sporterna.
Alpin skidåkning gillar jag. I alla fall när en person åker
![]()
Du får nog specificera lite vilka sporter det är du tänker på.
En tolvårings nivå kanske var att ta i, men ta till exempel dart, schack och pingis. Vad hindrar ett fruntimmer från att ta sig in i världseliten där?
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |