Kakan
Jag är en elak person med dyslexi *flin*

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Clara skrev:jag: repa med bandet, träna på gym, kickboxning, träffa kompisar, träffa mitt mentorsbarn, spela betapet, shoppa, läsa mm.
han: datorn och andra såna teknikgrejer,mm.
gemensamt: hojar, inredning, laga god mat, se på film och tv etc
ok, nu var jag kanske orättvis, han lägger ju tex mer tid på att köra sin hoj(mitt körkort är inte riktigt klart...) och läsa om hojar etc än jag så det tar ju mer av hans tid än min(och sen har han ju andra intressen såklart också, men iten lika stora etc.), men min poäng är att när det kommer till intressen och hobbies så har jag definitivt fler iallafall.
sen delar vi förståss lika på hushållssysslor etc, såsom alla sambos oavsett kön borde göra, tycker jao.
Är du ironisk elere sköter sig UT verkligen så illa?Nettan skrev:Jo, om ni män minskar på era intressen, och ställer upp och gör hälften av kvinnans sysslor hemma och runt om familjen..så ska ni se att kvinnorna har enormt många intressen att pyssla med.
Nettan
Detta var bland det dummaste jag läst på länge. :kockoNettan skrev:För att kvinnor hinner inte med fler intressen än detta.
Många skulle nog vilja hålla på med annat (saker för egen skull) all tid som finns utanför jobbet. Men hur i helsike ska man hinna med detta??![]()
Jo, om ni män minskar på era intressen, och ställer upp och gör hälften av kvinnans sysslor hemma och runt om familjen..så ska ni se att kvinnorna har enormt många intressen att pyssla med.
Har ni aldrig funderat över hur det kommer sig att det mesta i hemmet blir gjort fast ni håller på med ert, typ: mekar, tränar o.dyl.
För om ni tänker efter så är ju faktist tvätten tvättad och kanske till o med inlagd i garderoben oxå, disken diskad, maten lagad o varorna hemhandlade, barnen ivägskjuttsade till träning, och golvet torkat..kanske till o med alla sängar e renbäddade..när ni kommer in på kvällskvisten och känner er helt slut för ni arbetat så hårt, det är då så synd om er att ni säkert får en öl upphälld i glas o framställd på soffbordet bredvid er..
Nettan
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show