bagerah skrev:2344383fegis!![]()
![]()
Hehe, skön quote du fixat till. Det kan jag ju ha i åtanke när vi kör i morrn

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
bagerah skrev:2344383fegis!![]()
![]()
Pinky skrev:2344472Hehe, skön quote du fixat till. Det kan jag ju ha i åtanke när vi kör i morrn.
Pinky skrev:2345852Vädret satte stopp för dagens planer, vi sköt fram det till nån annan dag istället. Jag återkommer med resultat.
Pinky skrev:2345852Vädret satte stopp för dagens planer, vi sköt fram det till nån annan dag istället. Jag återkommer med resultat.
I morrn ska det åkas av, hon bjöd mig idag även på förfest hem till henne i morgonMuggen skrev:2350725säger du bara![]()
Pinky skrev:2351818I morrn ska det åkas av, hon bjöd mig idag även på förfest hem till henne i morgon. Återkommer som sagt med resultat
.
zajtar skrev:2352886fyfan tar det 2 veckor för dig å ragga upp nån brud ..
vi väntar för fullt
se till så nåt händer nu :corn :corn![]()
Pinky skrev:2355538Det här blev ju bra......
Fruntimmret hann aldrig åka nån hoj med mig igår eftersom hon blev sen hem och skulle duscha och göra sig fin inför festen då, va fan. Drar en vansinnesrepa själv för att avreagera mig, kommer hem och ringer för att säga att jag e på G. Snackar lite skit en stund, sen säger hon:
-Men du..
-Ja?
-Vi är ju bara polare eller hur?
-Vi har ju knappt träffats men vill du ta ut förlusten i förskott så varsågod, hehe.
-Jag menar ju inte så, men bara så det inte blir dumt eller nåt?
-Det löser sig nog...svararade jag.
Jag hade en trevlig kväll och en stabil fylla iaf, tjejen är härligt trevlig men någrafinns ju inte i mina tankar längre
.
På Tisdag har vi sagt att vi ska åka hoj, hur det blir med det återstår och se, om intresse finns så kan jag avlägga rapport.
Kan väl även säga att tjejen i fråga inte känner nån annan i stan som kör hoj och hon vet knappt hur man använder en dator så jag tror inte hon kommer hitta hit till SH.
Rash skrev:2355657Du är ju för fan dum på riktigt. Varför i helvete ska du åka hoj med henne om du inte kommer att få?
Kan du ärligt säga att du kan tänka dig att bara vara hennes vän?![]()
Pinky skrev:2355700Nej men med tanke på att hon är såpass mycket äldre än mig och har en härlig personlighet så kan jag kanske tänka mig att ha henne som kompis. Förhoppningsvis kan jag lära mig nåt av henne, om inte annat så öppnar det en dörr till en helt ny bekantskapskrets med massa mogna tjejer som är sugna på lammkött.
Alming skrev:2355854Haha, gubbsjuk, fast åt andra hållet???![]()
Rash skrev:2355856Ps. Jag vet vad Pinkys mamma heter![]()
Pinky skrev:2355538Det här blev ju bra......
Fruntimmret hann aldrig åka nån hoj med mig igår eftersom hon blev sen hem och skulle duscha och göra sig fin inför festen då, va fan. Drar en vansinnesrepa själv för att avreagera mig, kommer hem och ringer för att säga att jag e på G. Snackar lite skit en stund, sen säger hon:
-Men du..
-Ja?
-Vi är ju bara polare eller hur?
-Vi har ju knappt träffats men vill du ta ut förlusten i förskott så varsågod, hehe.
-Jag menar ju inte så, men bara så det inte blir dumt eller nåt?
-Det löser sig nog...svararade jag.
Jag hade en trevlig kväll och en stabil fylla iaf, tjejen är härligt trevlig men någrafinns ju inte i mina tankar längre
.
På Tisdag har vi sagt att vi ska åka hoj, hur det blir med det återstår och se, om intresse finns så kan jag avlägga rapport.
Kan väl även säga att tjejen i fråga inte känner nån annan i stan som kör hoj och hon vet knappt hur man använder en dator så jag tror inte hon kommer hitta hit till SH.
Va? fick du ett knull?Pinky skrev:2420354Jag satte henne stenhårt nu ikväll![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |