Kvinnlig ägare till en blå Hornet 600..se hit :)

Vädret satte stopp för dagens planer, vi sköt fram det till nån annan dag istället. Jag återkommer med resultat :arsele.

Pinky skrev:
2345852 Vädret satte stopp för dagens planer, vi sköt fram det till nån annan dag istället. Jag återkommer med resultat :arsele.

Det var ju synd... :D

Det här blir ju bättre och bättre! Du tipsar henne om SH och sedan skyltar du tydligt med "försöken"...

Muggen skrev:
2350725 säger du bara :tungan
I morrn ska det åkas av, hon bjöd mig idag även på förfest hem till henne i morgon :fyllisar. Återkommer som sagt med resultat :).

fyfan tar det 2 veckor för dig å ragga upp nån brud ..
vi väntar för fullt
se till så nåt händer nu :corn :corn :wiggle

zajtar skrev:
2352886 fyfan tar det 2 veckor för dig å ragga upp nån brud ..
vi väntar för fullt
se till så nåt händer nu :corn :corn :wiggle

Det här blev ju bra.....:mad:.

Fruntimmret hann aldrig åka nån hoj med mig igår eftersom hon blev sen hem och skulle duscha och göra sig fin inför festen då, va fan. Drar en vansinnesrepa själv för att avreagera mig, kommer hem och ringer för att säga att jag e på G. Snackar lite skit en stund, sen säger hon:

-Men du..
-Ja?
-Vi är ju bara polare eller hur?
-Vi har ju knappt träffats men vill du ta ut förlusten i förskott så varsågod, hehe.
-Jag menar ju inte så, men bara så det inte blir dumt eller nåt?
-Det löser sig nog...svararade jag.

Jag hade en trevlig kväll och en stabil fylla iaf, tjejen är härligt trevlig men några :tuttar finns ju inte i mina tankar längre :rolleyes:.

På Tisdag har vi sagt att vi ska åka hoj, hur det blir med det återstår och se, om intresse finns så kan jag avlägga rapport :).

Kan väl även säga att tjejen i fråga inte känner nån annan i stan som kör hoj och hon vet knappt hur man använder en dator så jag tror inte hon kommer hitta hit till SH :hihi.

fegis! :7peta var det ja...

du får ju inte kasta handuken än fattar du väl???
Att hitta en tjej som vill åka/köra hoj är ju inte så lätt.
Kör ju iof med syrran ibland som kör hoj hon med, men mitt ex tyckte bäst om när jag körde lugnt så hon kunde sova bak på. Ja, det var ju kul :mad:

Men själv är bästa dräng, haha, glöm inte bort det!

Pinky skrev:
2355538 Det här blev ju bra.....:mad:.

Fruntimmret hann aldrig åka nån hoj med mig igår eftersom hon blev sen hem och skulle duscha och göra sig fin inför festen då, va fan. Drar en vansinnesrepa själv för att avreagera mig, kommer hem och ringer för att säga att jag e på G. Snackar lite skit en stund, sen säger hon:

-Men du..
-Ja?
-Vi har ju knappt träffats men vill du ta ut förlusten i förskott så varsågod, hehe.

Jag hade en trevlig kväll och en stabil fylla iaf, tjejen är härligt trevlig men några :tuttar finns ju inte i mina tankar längre :rolleyes:.

På Tisdag har vi sagt att vi ska åka hoj, hur det blir med det återstår och se, om intresse finns så kan jag avlägga rapport :).

Kan väl även säga att tjejen i fråga inte känner nån annan i stan som kör hoj och hon vet knappt hur man använder en dator så jag tror inte hon kommer hitta hit till SH :hihi.

Du är ju för fan dum på riktigt. Varför i helvete ska du åka hoj med henne om du inte kommer att få:tuttar ?
Kan du ärligt säga att du kan tänka dig att bara vara hennes vän?:D

Rash skrev:
2355657 Du är ju för fan dum på riktigt. Varför i helvete ska du åka hoj med henne om du inte kommer att få:tuttar ?
Kan du ärligt säga att du kan tänka dig att bara vara hennes vän?:D

Nej men med tanke på att hon är såpass mycket äldre än mig och har en härlig personlighet så kan jag kanske tänka mig att ha henne som kompis. Förhoppningsvis kan jag lära mig nåt av henne, om inte annat så öppnar det en dörr till en helt ny bekantskapskrets med massa mogna tjejer som är sugna på lammkött ;).

Pinky skrev:
2355700 Nej men med tanke på att hon är såpass mycket äldre än mig och har en härlig personlighet så kan jag kanske tänka mig att ha henne som kompis. Förhoppningsvis kan jag lära mig nåt av henne, om inte annat så öppnar det en dörr till en helt ny bekantskapskrets med massa mogna tjejer som är sugna på lammkött ;).

Haha, gubbsjuk, fast åt andra hållet??? :va

Pinky skrev:
2355538 Det här blev ju bra.....:mad:.

-Men du..
-Ja?

jaja alla tjejer säger samma sak ...
vi e väll bara vänner mm visst sen när man ligger där med dom å kollar på tv .( jag e lite sugen men.
du sa att vi va vänner bara
men vi kan vara kk det va så jag mena .
MED ANDRA ORD GE INTE UPP

Jag satte henne stenhårt nu ikväll :tuttar :yoparty :klappar :Rockbanan :2cool!!!

EDIT: Suck va tråkigt jag har nu :argpådato. Ingen confirm med tjejen för övrigt. Vad jag vet så har hon skaffat sig en sån där gammal gubbe på 30+ som hon dejtar eller nåt :tomten.

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...