Kvinnlig ägare till en blå Hornet 600..se hit :)

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Är du en tjej som bor i närheten av järntorget och ägarinna av en blå hornet 600 -99 kan du väl skicka mig ett PM. Vill prata om ifall du tycker det är ok att jag ställer min hoj jämte din när jag är på jobbet.

Om någon annan tror sig veta vad för donna jag pratar om så får även ni skicka ett PM med lite info. Har försökt ringa tjejen i fråga men får inget svar.

MVH Pinky

EDIT: Efter att ha tagit till mig lite vettig info från Iron Man så är mitt inlägg nu ändrat en aning :).

Last edited:
Det är kanske inte är så smart av dig att skriva ut adresser på vart andras hojar står :7peta

Pinky skrev:
2210610 Är du en tjej som bor i närheten av järntorget och ägarinna av en blå hornet 600 -99 kan du väl skicka mig ett PM. Vill prata om ifall du tycker det är ok att jag ställer min hoj jämte din när jag är på jobbet.

Om någon annan tror sig veta vad för donna jag pratar om så får även ni skicka ett PM med lite info. Har försökt ringa tjejen i fråga men får inget svar.

MVH Pinky

EDIT: Efter att ha tagit till mig lite vettig info från Iron Man så är mitt inlägg nu ändrat en aning :).
Mjoo... Det e nog vad du vill prata om... Och jämföra oljor o grejjer? :)

Du får väl köra den analoga varianten helt enkelt, klistra en post-it på hennes hoj nästa gång du är där. :tummenupp

Problem solved...fick idag tag på donnan via telefon :). Stäng eller ta bort tråden tack :tummenupp.

Blondie skrev:
2218418 Ge oss resultatet av lovestoryn istället

Ett snabbt hej inne i butiken och hon saknar någon att köra hoj med, jag erbjöd mig :hihi. Tipsade även om våran kära SH sajt men den verkade inte locka tydligen :va.

Pinky skrev:
2218590 Ett snabbt hej inne i butiken och hon saknar någon att köra hoj med, jag erbjöd mig :hihi. Tipsade även om våran kära SH sajt men den verkade inte locka tydligen :va.
Nää, men vaahh *@*#*... Fick du raggat upp en bröstbeklädd samåkare så lätt?? För lätt... :argpådato
Vart var det hojen stod, sade du? Kanske skulle åka dit o höra om hon vill rida med min 600 istället, så det inte går för fort för henne... :hihi

:7peta
"Vill prata om ifall du tycker det är ok att jag ställer min hoj jämte din när jag är på jobbet." - ...yeah, right! :lol

Har försökt ringa tjejen i fråga men får inget svar.

Hon kanske inte vill prata med dig?

Vilken butik?

Alla som söker sällskap kan ju svänga förbi o fråga :tuttar

b-man skrev:
2219790 Har försökt ringa tjejen i fråga men får inget svar.

Hon kanske inte vill prata med dig?

Läs inlägg nr 6. För övrigt så var det fel tjej jag försökte ringa första dagarna, fanns tydligen 2 som hette samma sak på gatan :huvet.

Stog du parkerad precis under Göta älvbron på en stenplatta vid Battle Camp nu i helgen :)?

Blondie skrev:
2220143 Vilken butik?

Alla som söker sällskap kan ju svänga förbi o fråga :tuttar

Sex in the City (Andra långgatan 13). Tjejen i fråga ska för övrigt flytta snart..jag säger dock inte vart :arsele.

Med sanningen överensstämmande!

Pinky skrev:
2220818Stog du parkerad precis under Göta älvbron på en stenplatta vid Battle Camp nu i helgen :)?

Japp! Man är ju gammal krigare, fick hälsa på några ex kollegor... Tur du inte har tri-oval...höll ju på att ta fel hoj!

Igår ringde fruntimret :va. Hon sa att hon var sugen, på att åka hoj antar jag men man vet ju aldrig. Bestämde träff på Onsdag, jag återkommer med resultat...om det blir positivt vill säga :hihi.

Pinky skrev:
2342670 Igår ringde fruntimret :va. Hon sa att hon var sugen, på att åka hoj antar jag men man vet ju aldrig. Bestämde träff på Onsdag, jag återkommer med resultat...om det blir positivt vill säga :hihi.
5 spänn på att du blir frånåkt och dessutom blir snuvad på nuppandet! :hihi

Haha, får väl hoppas att du får någon heder i behåll efter den rundan :brinnerup

Hon är rätt grön på hojåkat vad jag vet, jag är ingen mästare men börjar hon bli farligt snabb så drar jag bara ut på motorvägen :hihi.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph