Kvinnfolk, ett otyg?

Finns bra kvinnor?

• Antal röstningar
    0
Äh jag har faktiskt en bra kvinna just nu,
en sån som inte tycker sex är något märkvärdigt och som aldrig har huvudvärk eller ont i magen :tummenupp

den ni, gamlon!

Sex får bort huvudvärken så OM hon nångång skyller på huvudvärk så erbjud henne sex. Vägrar hon kan du ju alltid lägga en panodil på kuken och fråga henne om hon vill ha den som stolpiller eller sugtablett :tungan

:) Jag har mina brister jag med men jag är medveten om dom och jobbar på att minska dom så de knappt märks.
Men det jag skrev om ovan är ju sånt jag tycker är roligt att göra och jag väljer själv att göra det och trivs med det.
Av nån anledning gillar jag även att stryka och vika tvätt :va , så ibland ber jag han lämna tvätthögen när han tvättat så jag har nått att pyssla med när jag är där.

Allt oändligt tjat om jämnlikhet ger jag inte mycket för. Vad är det för jämnlikhet om HAN alltid ska öppna dörren åt mig, HAN alltid ska betala osv.
Jag kan och bör göra exakt samma sak för honom och då är det nog jämnlikhet anser jag, inte annars.

Du menar rätt man/kvinna på rätt plats,typ...?

:) Jag har mina brister jag med men jag är medveten om dom och jobbar på att minska dom så de knappt märks.
Men det jag skrev om ovan är ju sånt jag tycker är roligt att göra och jag väljer själv att göra det och trivs med det.
Av nån anledning gillar jag även att stryka och vika tvätt :va , så ibland ber jag han lämna tvätthögen när han tvättat så jag har nått att pyssla med när jag är där.

Allt oändligt tjat om jämnlikhet ger jag inte mycket för. Vad är det för jämnlikhet om HAN alltid ska öppna dörren åt mig, HAN alltid ska betala osv.
Jag kan och bör göra exakt samma sak för honom och då är det nog jämnlikhet anser jag, inte annars.

Jomen serru, så är det ofta med dom där jävla feministerna,
det ska njutas av det goda (högre lön, billigare taxi, ingen lumpen, mindre smutsiga jobb osv)

men de vill inte ha det dåliga (jobba som mekaniker t ex, göra lumpen, betala för lunchen osv.)

Du menar rätt man/kvinna på rätt plats,typ...?

Typ. Man kan göra det man tycker är roligt och är bra på, resten får man väl lejja bort eller hjälpas åt med. Men saker och ting flyter på så mycket bättre utan tjat tycker jag iallafall.

Jomen serru, så är det ofta med dom där jävla feministerna,
det ska njutas av det goda (högre lön, billigare taxi, ingen lumpen, mindre smutsiga jobb osv)

men de vill inte ha det dåliga (jobba som mekaniker t ex, göra lumpen, betala för lunchen osv.)

:klappar :klappar :bow

Last edited:
Fruntimmer är lömska djur.

Jag slåss hellre med 5 björnar och en hockey maskot än tampas med ett PMS monster.

Fruntimmer är lömska djur.

Jag slåss hellre med 5 björnar och en hockey maskot än tampas med ett PMS monster.

Nu blir jag väl strypt av ett helt gäng feminister men....

PMS = Passiva Monster Suggor :D :D
(så här dags kommer man på så roliga skämt...)

Nu blir jag väl strypt av ett helt gäng feminister men....

PMS = Passiva Monster Suggor :D :D
(så här dags kommer man på så roliga skämt...)

:rolleyes: ja vad ska man säga, inte alla lider av PMS :D
Men nog finns de en å annan Monster Sugga när de har PMS :lol

Då är dom bara suggor ändå :mattias

:)

Men...0m han VILL det då? Precis dom du vill tvätta hans tvätt, fylla hans kyl med öl och massera hans fötter?

@MrsLaphroaig: Du kan ju inte vara på riktigt. Det måste finnas en massa catches?? Ingen vill serva någon på det sättet du beskriver. Du måste vara sjukt desperat.

Men...0m han VILL det då? Precis dom du vill tvätta hans tvätt, fylla hans kyl med öl och massera hans fötter?

Du menar om han VILL göra samma för mig? Ja då får han göra det om han vill, tycker det är roligt och trivs med det. Inga problem :)
Men jag förväntar mig inte att han ska göra det bara för att han killar förväntas öppna dörrar etc.

@MrsLaphroaig: Du kan ju inte vara på riktigt. Det måste finnas en massa catches?? Ingen vill serva någon på det sättet du beskriver. Du måste vara sjukt desperat.

Varför skulle jag vara desperat om jag gillar att serva min pojkvän? Han blir glad av det, jag blir glad av det. Ingen lider ju av det mer än att det verkar sticka i ögonen på dig, eller ?

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...