Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En bra kvinna är en tyst kvinna![]()
Det var du som sa det.
Men jag kan ju bekräfta detta med en ny rapport från NMEA om vad killar uppskattar med blowjobs... 5 % sades att de uppskattade beröringen, medans hela 95 % svarade tystnaden.
HAhahDet var du som sa det.
Men jag kan ju bekräfta detta med en ny rapport från NMEA om vad killar uppskattar med blowjobs... 5 % sades att de uppskattade beröringen, medans hela 95 % svarade tystnaden.
Ja det är liiite svårt att prata om man utför blowjobs, kanske därför ni vill ha dom så ofta![]()
Först tveka jag lite på vad jag skulle rösta.
...men det finns ju, vad det verkar som, kvinnor som trotts allt förstått det här med att ta hand om sin man.
blir ett JA.
Finns bara två sorter,antingen är dom upptagna,eller åxå är dom fulla me skit![]()
Finns inga bra kvinnor
Beror sig ju lite på vilken dag/timma/minut du frågar!
Nu sover hon!![]()
Varför kom jag att tänka på han?
(Jag röstade Ja)
En bra kvinna är en tyst kvinna![]()
Först tveka jag lite på vad jag skulle rösta.
...men det finns ju, vad det verkar som, kvinnor som trotts allt förstått det här med att ta hand om sin man.
blir ett JA.
Du måste ju nästan vara den ultimata kvinnan...Japp det gör ju det.
Var uppe en vecka hos min pojkvän. frostade av hans frys och fyllde den med 13-14 matlådor plus en stor låda hemgjorda köttbullar.
Om dagarna när han var på jobbet fyllde jag på med öl i kylen så den skulle hinna bli kall tills han kom hem.
Ja menar, han måste ju överleva när jag inte är där![]()
Du måste ju nästan vara den ultimata kvinnan...
...jag väljer själv att göra det och trivs med det.
Av nån anledning gillar jag även att stryka och vika tvätt, så ibland ber jag han lämna tvätthögen när han tvättat så jag har nått att pyssla med när jag är där.
Allt oändligt tjat om jämnlikhet ger jag inte mycket för.
Börjar nästan låta som du har ramlat och slagit dig i badkaret och fått en stöt, så som Mel Gibson i filmen, "vad kvinnor vill ha" om jag minns rätt och säger precis vad grapparna vill höra.
Eller så är du en finnig fjortis som skapat ett tjejkonto för att få gehör i vad du säger.
Eller så är du nog den perfekta bruden för de flesta av oss här inne...
Kolla bara på statistiken, i början var det 5 - 5 i röster. Nu, när du börjat tala är det 17 - 7 för Ja sidan!
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |